Minimoto Madness 5 teasern!! nu med fetaste onboard vinklen någonsin!!

Lägg märke till den hypersnabba onboard vinkeln, snudd på omöjligt att köra fortare än detta :rolleyes:

GSXR1100R skrev:
Lägg märke till den hypersnabba onboard vinkeln, snudd på omöjligt att köra fortare än detta :rolleyes:
Har ni fått upp era minicyklar i warp ännu? :D

Vi var ett gäng som körde minimoto här i Stockholm i helgen. Självklart filmade vi lite, dock bara ståendes vid sidan av banan.

Mr.Dna skrev:
Grymm kameravinkel på den ena.. När kommer full längdaren?? :tummenupp

Så fort den är klar.. ;)

Vanligtvis några dagar efter teasern, kommer nog filma lite mer på onsdag så att där blir material nog till ännu en kanonrulle.

Den som väntar på något gott.. :tuttar

Fnutten skrev:
Har ni fått upp era minicyklar i warp ännu? :D

Vi var ett gäng som körde minimoto här i Stockholm i helgen. Självklart filmade vi lite, dock bara ståendes vid sidan av banan.
Låter najsigt, lägg upp en film vettja :tummenupp

2Late skrev:
Teasern bådar gott, men kan ni inte fixa till musiken? Ta en Wienervals i stället :näsblod eller nåt :7peta

Jo.. det blir bumbibjörnarna i minimoto madness 6 ok ? :banana

Musiken passar juh!
Blir väldigt sugen på att se mer. Fettovinkeln arne!!! onboard kameran rular!

riiiktigt najs montering av kameran när man ser en del av gaffeln! Lyckades fånga farten riktigt bra!

Kanske är ide att nånstans lägga ut vad låtarna som spelar heter? Ifall nån diggar dom?

/ Hannes

HanneZ skrev:
riiiktigt najs montering av kameran när man ser en del av gaffeln! Lyckades fånga farten riktigt bra!

Kanske är ide att nånstans lägga ut vad låtarna som spelar heter? Ifall nån diggar dom?

/ Hannes
Disturbed är det som :yoparty Mycket effektfullt med gaffeln och nedläggen :banana

:Bugar
Gillar låga kamera vinklar skarpt. Har för mig att jag önskade det tidigare men Ketongan dissade den idén... Fem filmer redan i år, starkt jobbat. Dessutom så känns uppföljarna fräschare hela tiden :tummenupp

Ser fram emot MiniMoto Madness XV med fullgasande på yttre Ringvägen eller kanske Micke körandes runt Lilla Torg naken... :hihi :1pajas

FireSalle skrev:
Gillar låga kamera vinklar skarpt. Har för mig att jag önskade det tidigare men Ketongan dissade den idén... Fem filmer redan i år, starkt jobbat. Dessutom så känns uppföljarna fräschare hela tiden :tummenupp

Ser fram emot MiniMoto Madness XV med fullgasande på yttre Ringvägen eller kanske Micke körandes runt Lilla Torg naken... :hihi :1pajas

KetogaN är mitt namn...
Diskussionen var angående vinkeln på hjälmkameran.

--------------------------------
LasseB sa:

Snyggt och grymt bra klippt, möjligtvis så rikta hjälmlinsen lite mera uppåt eller alternativt höj din blick och titta längre fram...

--------------------------------

Du sa:

Då missas delar av fartkänslan. Kanske kan kameran placeras lägre än på huvudet?

---------------------------------

Jag svarade:

Hjälmen är optimalt för att få den där "åka med" känslan..
Fästa den någon annanstans på kroppen funkar inte så bra när jag testat.

Dock har LasseB rätt, den kunde suttit riktad lite högre.. (vilket den gjorde sen när GSXR1100R körde med den på hjälmen)

/KetogaN

-----------------------------------

Monterat på hojjen har vi haft redan från början.. dock bakåt, och mickes försök till tankkamera. Så jag dizzade ingen..

/KetogaN

FireSalle skrev:

Ketongan dissar alltid mig :( Jag ska sätta av han i däckhögen nästa gång :mad:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...