Minimoto Madness 3 - Manic Mechanics!

Johno skrev:
Precis
Och nu pajade min kylare, så jag har nånting att göra tills nästa körning :huvet

Vill inte lova nått eftersom jag satsar på kvalitet.. men kanske till slutet av helgen om jag får lite flyt i klippningen..

Måste hitta lite bra låtar så jag kommer in i fulklippandet..

/KetogaN
 
Nu är ni så där ego igen!! :mad: Skriv nått!! Ris eller ros sporthojsfolk.. :yoparty
 
Teaser var som teasers är mest, kort men bra.
Fast det är inte värt att bara se vurpor. Lite fajt är roligare att titta på, gärna filmat on-board.
 
soppatorsken skrev:
Teaser var som teasers är mest, kort men bra.
Fast det är inte värt att bara se vurpor. Lite fajt är roligare att titta på, gärna filmat on-board.

Sedär, lite bra input.. det har jag väntat länge på.. :tummenupp
 
Jag gillar helt klart ditt sätt o redigera och fortsätt ha en varierande slit dvs inte bara krascher eller bara banåk utan blandat och olika vinklar e skit bra

och era galenskaper diggas Skarpt :banana
det behöver inte finnas med en minimoto i 100% av filmen.. :Bugar
 
KetogaN skrev:
Men oscar? eller vem det nu var som lånat den och filmade bland annat din vurpa (samtidigt som jag filmade den) fick till lite bra vinklar.

/KetogaN

That was meeeee. Sprang runt lite varstans o testade. Svårt att se på plats om det egentligen blir nåt att ha så jag experimenterade lite. hoppas det går att använda. =)
Lyckades ju få med Mickes vurpa rätt fint. Typiskt stolpen var där, annars hade vi fått se hela svanhoppet... :D :D :D
 
GSXR1100R skrev:
Jag misstänkte det, det får vi fixa med ett stag i framkant nästa gång, jäla tvitaktere som varvar 18.000 :gnissla

Jag ställde kameran på ett däck, det såg rätt bra ut när ullis visslade förbi Tjorven Brallas i dubbla hastigheten :D

Hehehehe. Typiskt man ska vara enda nybörjaren på banan också juh.
jag körde 5 varv när dom andra körde 12... :huvet
 
KetogaN skrev:
Sedär, lite bra input.. det har jag väntat länge på.. :tummenupp

Teasern var kanon. Man ska inte bjuda på för många godbitar. Nu är man riktigt sugen att få se resten... :D :tummenupp
 
CorbenDallas skrev:
Teasern var kanon. Man ska inte bjuda på för många godbitar. Nu är man riktigt sugen att få se resten... :D :tummenupp

Filmen är klar och håller på att exporteras..

Sugna ??

/KetogaN
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top