Minimoto Madness 3 - Manic Mechanics!

Johno skrev:
Precis
Och nu pajade min kylare, så jag har nånting att göra tills nästa körning :huvet

Vill inte lova nått eftersom jag satsar på kvalitet.. men kanske till slutet av helgen om jag får lite flyt i klippningen..

Måste hitta lite bra låtar så jag kommer in i fulklippandet..

/KetogaN

Nu är ni så där ego igen!! :mad: Skriv nått!! Ris eller ros sporthojsfolk.. :yoparty

Teaser var som teasers är mest, kort men bra.
Fast det är inte värt att bara se vurpor. Lite fajt är roligare att titta på, gärna filmat on-board.

soppatorsken skrev:
Teaser var som teasers är mest, kort men bra.
Fast det är inte värt att bara se vurpor. Lite fajt är roligare att titta på, gärna filmat on-board.

Sedär, lite bra input.. det har jag väntat länge på.. :tummenupp

Jag gillar helt klart ditt sätt o redigera och fortsätt ha en varierande slit dvs inte bara krascher eller bara banåk utan blandat och olika vinklar e skit bra

och era galenskaper diggas Skarpt :banana
det behöver inte finnas med en minimoto i 100% av filmen.. :Bugar

KetogaN skrev:
Men oscar? eller vem det nu var som lånat den och filmade bland annat din vurpa (samtidigt som jag filmade den) fick till lite bra vinklar.

/KetogaN

That was meeeee. Sprang runt lite varstans o testade. Svårt att se på plats om det egentligen blir nåt att ha så jag experimenterade lite. hoppas det går att använda. =)
Lyckades ju få med Mickes vurpa rätt fint. Typiskt stolpen var där, annars hade vi fått se hela svanhoppet... :D :D :D

GSXR1100R skrev:
Jag misstänkte det, det får vi fixa med ett stag i framkant nästa gång, jäla tvitaktere som varvar 18.000 :gnissla

Jag ställde kameran på ett däck, det såg rätt bra ut när ullis visslade förbi Tjorven Brallas i dubbla hastigheten :D

Hehehehe. Typiskt man ska vara enda nybörjaren på banan också juh.
jag körde 5 varv när dom andra körde 12... :huvet

KetogaN skrev:
Sedär, lite bra input.. det har jag väntat länge på.. :tummenupp

Teasern var kanon. Man ska inte bjuda på för många godbitar. Nu är man riktigt sugen att få se resten... :D :tummenupp

CorbenDallas skrev:
Teasern var kanon. Man ska inte bjuda på för många godbitar. Nu är man riktigt sugen att få se resten... :D :tummenupp

Filmen är klar och håller på att exporteras..

Sugna ??

/KetogaN

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride