AndreasNo
Bannad
Så med små modifieringar så kan jag göra om min Fiesta till en V50.![]()
\Masonit
Som det låter på alla här så kan man med små modifieringar göra om sin tahoe till en H2 iaf..så ja de går nog...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så med små modifieringar så kan jag göra om min Fiesta till en V50.![]()
\Masonit
Som det låter på alla här så kan man med små modifieringar göra om sin tahoe till en H2 iaf..så ja de går nog...
Ja, fast varför skulle man vilja försämra en Tahoe?
Att man vill förbättra en Fiesta kan jag förstå, men att försämra terängegenskaperna ytterligare på en redan klumpig SUV det är oförståeligt.
Det är ungefär som att försämra körbarheten hos en sportig bil med sänkningssats och plastbitar som tar i när man kör över en vanlig trottoarkant, fullständigt jävla obegripligt när man ligger bakom något miffo som inte tar sig över ett fartgupp eller trottoarkant.
Ja, fast varför skulle man vilja försämra en Tahoe?
Att man vill förbättra en Fiesta kan jag förstå, men att försämra terängegenskaperna ytterligare på en redan klumpig SUV det är oförståeligt.
Det är ungefär som att försämra körbarheten hos en sportig bil med sänkningssats och plastbitar som tar i när man kör över en vanlig trottoarkant, fullständigt jävla obegripligt när man ligger bakom något miffo som inte tar sig över ett fartgupp eller trottoarkant.
Varför köper man en sporthoj o kör på gatan?
Jo för folk vill.
Och det är jag välldigt glad över annars skulle vi ha en välldigt tråkig värld.
Exakt därför köper folk en H2, alla är inte ute efter det mest optimala för just den "terrengen" lr mesta möjliga lämplighet.
Isåfall skulle man behöva ifrågasätta precis ALLT.

Edit: Däremot så vill jag påstå att jag tycker att det är förvånansvärt märkbart hur så många har viljan att skryta med saker och ting.
Vad fan arbetar du med?!!?hummer h2 med 24" kromade spinners
Vilken bil är inte baserad på en annan bil idag?
En Volvo V50 e tamefan nästan en "förklädd" ford fiesta typ...

"så e de inge problem för jag har en corvette c6 cab också som ni kan tycka om, den toppar iallafall mer än era flesta hojarna :blaj"
Låter mer som "min pappa är bättre än din" i sandlådan på dagis än ödmjukhet från en vuxen person.
Inget ont om hans bilar, vi är garanterat många här som är sjukt avundsjuka och skulle vilja ha det lika bra ställt.

Jag kör Husaberg eftersom den är så förbannat praktisk till allting! Det är ju därför jag köpt den... eftersom den är praktisk...![]()
Ni är jävligt löjliga ni som klankar ner på hans bil(-ar), dom är ju grymmt köttiga! Och tycker man inte om dom så kan man säga det på ett trevligare sätt, eller ännu bättre - säg ingenting alls.

Varför ens skriva hur dålig bilen är när han redan har köpt den?
Fattar liksom inte!
trevligare bemött skrev bara att,, de här e min nya bil,, inget annatVarför så bitter? Du har ju dina drömåk, kan du inte kosta på dig lite ödmjukhet samtidigt så skulle du garanterat bli trevligare bemött här på forumet.
Vad fan arbetar du med?!!?
EDIT: Fan vad kul! Precis när jag skrivit inlägget så kollar jag i Winamp och då är låten "pappa betalar" snart på tur. Då förstod jag!
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |