KalleNorton
Avliden medlem
Som helvet, speciellt dieselversionen. Sjuuuukt feta!Ingen som tycker Renault megane kombi 1,6 är vräkig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som helvet, speciellt dieselversionen. Sjuuuukt feta!Ingen som tycker Renault megane kombi 1,6 är vräkig?
Som helvet, speciellt dieselversionen. Sjuuuukt feta!

fint väder ni har där inåt landet!
till alla som tycker at hmmern e ful o aldrig skulle kunna köpa en, så e de inge problem för jag har en corvette c6 cab också och så har jag en vanlig corlolla -98 också

till alla som tycker att hummern e ful o aldrig skulle kunna köpa en, så e de inge problem för jag har en corvette c6 cab också som ni kan tycka om, den toppar iallafall mer än era flesta hojarna![]()

Fet gräsklippare![]()
jäää fet döda ett dusin sigienare!1det är ju bilen du bara behöver köra i 50 för att döda ett dussin sigenare
till alla som tycker att hummern e ful o aldrig skulle kunna köpa en, så e de inge problem för jag har en corvette c6 cab också som ni kan tycka om, den toppar iallafall mer än era flesta hojarna![]()
Jag skulle inte köpa en Hummer H2, det är ju bara en "dressad" cheva tahoe, corvetten skulle jag däremot gärna köra aala dagar i veckan.
Ska det vara hummer ska det vara H1, stor, tung och trött men grym i terränglådan.
Varför så bitter? Du har ju dina drömåk, kan du inte kosta på dig lite ödmjukhet samtidigt så skulle du garanterat bli trevligare bemött här på forumet.
Varför så bitter? Du har ju dina drömåk, kan du inte kosta på dig lite ödmjukhet samtidigt så skulle du garanterat bli trevligare bemött här på forumet.
Hur vet du inte att han är ödmjuk just nu då?
Konstigt att folk inte vill visa upp sina grejjor här på forumet då det bara blir skitsnack!

w00t, tkr det är mer andra som e bittra på trådskaparen för han har råd o köpa sina drömmåk!
Ar jag avundsjuk och bitter for att jag tycker Hummer ar en otroligt dalig bil och aldrig skulle dromma om att kopa en cabmodell av en "sportbil"?
Eller vad menar du?
EDIT: Stavfel.
mmm just därför ja inte visar upp va jag har... förutom min kropp förstås..![]()
Asså hur många har inte nämnt nu att det är en tahoe i grunden... so?
Vilken bil är inte baserad på en annan bil idag?
En Volvo V50 e tamefan nästan en "förklädd" ford fiesta typ...
Hur vet du inte att han är ödmjuk just nu då?
Konstigt att folk inte vill visa upp sina grejjor här på forumet då det bara blir skitsnack!
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |