Min nya bil vad tyck??

• Thread starter Thread starter *DIABLO*
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Jävligt frekC ride!

När jag blir stor (och rik) vill jag har en SRT-10 :yoparty
500-nånting hästar och jag ska ut o våldta asfalt!

ramsrt1004_06_800.jpg

Jävligt frekC ride!

När jag blir stor (och rik) vill jag har en SRT-10 :yoparty
500-nånting hästar och jag ska ut o våldta asfalt!

själv skulle jag lugnt kunna ta en stilren (och feminin?) Audi TT...
har nämnligen både ett stort, manligt könsorgan och flickvän - så inga stora fordon behövs här inte :tungan

4466802746.jpg

Tyvarr far jag saga att det ar ett av de mest vardelosa fordon jag har haft missnojet att kora.

Men du kanske far knulla nan siliconbrutta iaf!

Jag hade tänkt vara tyst, men jag håller med dig.

Min gamla Landrover 73'a var bättre i terrängen, min SAAB 900 från 85 var bättre på vägen...

Men man fick inga brudar med någon av dom.... :D

Grattis till den nya bilen, och hoppas du trivs med den. Det är ju trots allt det som är det viktiga...

Min personliga åsikt är att ska jag någonsin ha en hummer så ska det vara ettan. Jag är visserligen inte så hårt insatt i ämnet, men H1 var byggd för att fungera, medan det känns som om efterföljarna bara försöker se ut som det...

Grym bil, hade inte tackat nej till den!

Lite tråkigt att den "Svenska avundsjukan" hittat hit lite granna...

H2 är en jäkligt fräck bil ur designsynpunkt där är väl eg bara 2 saker jag inte riktigt kommer överens med:
1. Den grymt plastiga inredningen som på alla andra amerikanska bilar, inredningskvaliten är bättre i en 150kkr europeisk småbil.
2. Vägegenskaperna, värdelös i terräng och allt för hög för gatbruk

Hade gärna haft en om jag hade så mycket pengar att jag kunde ha en bil till att endast köra mellan stadens nattklubbar och uteserveringar...

Där kom den också :) Jag skulle personligen hellre skjuta mig i benet än att bli sett i närheten av ett sånt där jävla as.

http://www.fuh2.com/

Haha, att folk orkar. Avundsjuka, den jäveln har en bil för 500 000 SEK och jag har en för 20 000 SEK Nä då måste jag hata honom...

yamahaR6_03; Kul att vara annorlunda, stå på dig :tummenupp

Haha, att folk orkar. Avundsjuka, den jäveln har en bil för 500 000 SEK och jag har en för 20 000 SEK Nä då måste jag hata honom...

yamahaR6_03; Kul att vara annorlunda, stå på dig :tummenupp

Det handlar inte om avundsjuka utan det handlar om att man kanske inte vill bli förknippad med biltypen, jätteblingiga posörbilar faller inte en del i smaken.....

Jag har svårt att förstå dem som tänker " har jag nu lagt en halvmiljon på en bil skall det fan synas" men jag har lika svårt för dem som blir avundsjuka och talar illa om folk som lägger pengar på bilar...
Vad man lägger pengar på är en prioriteringsfråga och alla prioriterar inte lika (och tur vore väl det för då skulle alla köra snusförnuftiga japanska småbilar).....

ps. Själv kör jag M BMW med demonterade M dekaler och avplockade kjolar +blingbling

Last edited:
Det handlar inte om avundsjuka utan det handlar om att man kanske inte vill bli förknippad med biltypen, jätteblingiga posörbilar faller inte en del i smaken.....

I just detta fallet handlar det om en bil som är så sjukt vulgär och smaklös att jag verkligen inte kan förstå hur man kan tänkas vilja äga en. Hade jag varit hiphoppare eller oljemagnat i vilda västern hade jag kanske tyckt annorlunda.

Jag hade väldigt roligt åt en kille som skulle försöka fickparkera med en i stan, praktiskt!

Sen får väl folk tycka att jag är avundsjuk, men jag kan försäkra er om att så inte är fallet :tummenupp

I just detta fallet handlar det om en bil som är så sjukt vulgär och smaklös att jag verkligen inte kan förstå hur man kan tänkas vilja äga en. Hade jag varit hiphoppare eller oljemagnat i vilda västern hade jag kanske tyckt annorlunda.

Jag hade väldigt roligt åt en kille som skulle försöka fickparkera med en i stan, praktiskt!

Sen får väl folk tycka att jag är avundsjuk, men jag kan försäkra er om att så inte är fallet :tummenupp

Du är en av många här som alltså inte skulle ta emot bilen om du fick den, bra :tummenupp

Det var väl inte riktigt frågeställningen? Om jag fick den skulle jag sälja den och köpa ett par hojar till, eller betala av en stor del av mitt bolån :)

Nej du kan inte ha den fläcken i ditt register att ha ägt en såndär.. usch o fy...stå upp för va du tycker o ge fan i att vik ner dig så enkelt för helvete...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!