Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jävligt frekC ride!
När jag blir stor (och rik) vill jag har en SRT-10![]()
500-nånting hästar och jag ska ut o våldta asfalt!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jävligt frekC ride!
När jag blir stor (och rik) vill jag har en SRT-10![]()
500-nånting hästar och jag ska ut o våldta asfalt!

hummer h2 med 24" kromade spinners
Tyvarr far jag saga att det ar ett av de mest vardelosa fordon jag har haft missnojet att kora.
Men du kanske far knulla nan siliconbrutta iaf!
Lite tråkigt att den "Svenska avundsjukan" hittat hit lite granna...
Där kom den ocksåJag skulle personligen hellre skjuta mig i benet än att bli sett i närheten av ett sånt där jävla as.
http://www.fuh2.com/
Där kom den ocksåJag skulle personligen hellre skjuta mig i benet än att bli sett i närheten av ett sånt där jävla as.
http://www.fuh2.com/
Haha, att folk orkar. Avundsjuka, den jäveln har en bil för 500 000 SEK och jag har en för 20 000 SEK Nä då måste jag hata honom...
yamahaR6_03; Kul att vara annorlunda, stå på dig![]()
Det handlar inte om avundsjuka utan det handlar om att man kanske inte vill bli förknippad med biltypen, jätteblingiga posörbilar faller inte en del i smaken.....
I just detta fallet handlar det om en bil som är så sjukt vulgär och smaklös att jag verkligen inte kan förstå hur man kan tänkas vilja äga en. Hade jag varit hiphoppare eller oljemagnat i vilda västern hade jag kanske tyckt annorlunda.
Jag hade väldigt roligt åt en kille som skulle försöka fickparkera med en i stan, praktiskt!
Sen får väl folk tycka att jag är avundsjuk, men jag kan försäkra er om att så inte är fallet![]()
Du är en av många här som alltså inte skulle ta emot bilen om du fick den, bra![]()
Det var väl inte riktigt frågeställningen? Om jag fick den skulle jag sälja den och köpa ett par hojar till, eller betala av en stor del av mitt bolån![]()
Nej du kan inte ha den fläcken i ditt register att ha ägt en såndär.. usch o fy...stå upp för va du tycker o ge fan i att vik ner dig så enkelt för helvete...
Jag får väl skenförsäkra den på farsan då så slipper jag fläcken i mitt register!![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |