Min nya bil vad tyck??

• Thread starter Thread starter *DIABLO*
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Som helvet, speciellt dieselversionen. Sjuuuukt feta!

till alla som tycker att hummern e ful o aldrig skulle kunna köpa en, så e de inge problem för jag har en corvette c6 cab också som ni kan tycka om, den toppar iallafall mer än era flesta hojarna :arsele

Bifogat

• c66.JPG
    c66.JPG
    13 KB · Visningar: 120
Last edited:
till alla som tycker at hmmern e ful o aldrig skulle kunna köpa en, så e de inge problem för jag har en corvette c6 cab också och så har jag en vanlig corlolla -98 också

:rolleyes: :näsblod

För alla er som tycker Meganen e ful............
Jag har en Moped också, också har jag en motorsåg också en Bmx massor me´grejer har jag :yoparty

Edit: Jag ljög om sågen.

Last edited:
vad gör du ? sålt alla organ, pappa betalar ?

det är ju bilen du bara behöver köra i 50 för att döda ett dussin sigenare

Last edited:
till alla som tycker att hummern e ful o aldrig skulle kunna köpa en, så e de inge problem för jag har en corvette c6 cab också som ni kan tycka om, den toppar iallafall mer än era flesta hojarna :arsele

Jag skulle inte köpa en Hummer H2, det är ju bara en "dressad" cheva tahoe, corvetten skulle jag däremot gärna köra aala dagar i veckan.

Ska det vara hummer ska det vara H1, stor, tung och trött men grym i terränglådan.

Corvetten ar fin! Synd att du har ett sant behov av att synas annars hade du haft en riktig trevlig kormaskin dar..

Jag skulle inte köpa en Hummer H2, det är ju bara en "dressad" cheva tahoe, corvetten skulle jag däremot gärna köra aala dagar i veckan.

Ska det vara hummer ska det vara H1, stor, tung och trött men grym i terränglådan.

Grym i terränglådan om terrängen består av sand.
Det finns inte två tallar i västerbotten som står så glest att du får ett sånt as av motorvägen.

Den är grymt osmidig i riktig terräng, sån som man får lära sig att köra c303 i...

Däremot är den bra i Kuwaits öknar....

Asså hur många har inte nämnt nu att det är en tahoe i grunden... so?

Vilken bil är inte baserad på en annan bil idag?

En Volvo V50 e tamefan nästan en "förklädd" ford fiesta typ...

Varför så bitter? Du har ju dina drömåk, kan du inte kosta på dig lite ödmjukhet samtidigt så skulle du garanterat bli trevligare bemött här på forumet.

Varför så bitter? Du har ju dina drömåk, kan du inte kosta på dig lite ödmjukhet samtidigt så skulle du garanterat bli trevligare bemött här på forumet.

w00t, tkr det är mer andra som e bittra på trådskaparen för han har råd o köpa sina drömmåk!

Hur vet du inte att han är ödmjuk just nu då?

Konstigt att folk inte vill visa upp sina grejjor här på forumet då det bara blir skitsnack!

w00t, tkr det är mer andra som e bittra på trådskaparen för han har råd o köpa sina drömmåk!

Ar jag avundsjuk och bitter for att jag tycker Hummer ar en otroligt dalig bil och aldrig skulle dromma om att kopa en cabmodell av en "sportbil"?

Eller vad menar du?

EDIT: Stavfel.

Ar jag avundsjuk och bitter for att jag tycker Hummer ar en otroligt dalig bil och aldrig skulle dromma om att kopa en cabmodell av en "sportbil"?

Eller vad menar du?

EDIT: Stavfel.

Varför ens skriva hur dålig bilen är när han redan har köpt den?
Fattar liksom inte!

mmm just därför ja inte visar upp va jag har... förutom min kropp förstås.. :tuttar

InTe MyCkEt AtT Ha DäR InTe!
SeR MaSSoR AV BriSter!½!!½
UsCH SkUllE inTe KuNNa SoVA OM JAg HadE En Sån KroPp! *ironisk*

Last edited:
Asså hur många har inte nämnt nu att det är en tahoe i grunden... so?

Vilken bil är inte baserad på en annan bil idag?

En Volvo V50 e tamefan nästan en "förklädd" ford fiesta typ...

Så med små modifieringar så kan jag göra om min Fiesta till en V50. :va

\Masonit

Hur vet du inte att han är ödmjuk just nu då?

Konstigt att folk inte vill visa upp sina grejjor här på forumet då det bara blir skitsnack!

"så e de inge problem för jag har en corvette c6 cab också som ni kan tycka om, den toppar iallafall mer än era flesta hojarna :blaj"

Låter mer som "min pappa är bättre än din" i sandlådan på dagis än ödmjukhet från en vuxen person.

Inget ont om hans bilar, vi är garanterat många här som är sjukt avundsjuka och skulle vilja ha det lika bra ställt.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!