Metallica´s nya platta

jag hoppas mest på att James ska få tillbaka åtminstone lite grann av sin gamla röst så dom gamla låtarna börjar låta bra live iaf.
Och att Lars nå´n gång ska lära sig spela trummor. Den mest överskattade musikern, alla kategorier. Karln är ju sanslöst slarvig. Eller oteknisk. Eller både och...

Aja, fortsätter de i samma riktning som St. Anger så är det bra, det behövs lite riktig thrash och inte en massa sydstatsmelodirockskräp som de producerat de senaste femton åren. St. Anger var i alla fall lite ilsken

Amen!

Load/Reload hade ett fåtal spår som går att lyssna på, men inte är det några tunga/arga skivor inte.
St Anger får ta emot mycket skit, men nog finns det några goa' riff och refränger på den skivan - shoot me again, I ain't dead yet! :yoparty

Jag gillar iofs inte mycket av det tidigare heller å andra sidan, det är för "tunn" ljudmatta för mig (vilket är ironiskt då jag älskar Maiden... :D ) - den svarta är precis perfekt för mig.

/J

Metalllica gubbarna kan väl fatta att dom blivit långsamma, gamla och tråkiga. Varför inte börja lira blues?

Back to basic - please!!!!!

Äh, lägg ner helt istället. Börjar ju bara bli pinsamt nu. Är väl bara Maiden och Kiss som är värre. Iofs har dom alla tre gjort grym musik, innan 90talet :rolleyes: Men nu är det ju bara pinsamt..

Ne, så här bra blir det aldrig igen! ALDRIG! :yoparty DIE :yoparty DIE :yoparty DIE
[YOUTUBE-ID]ICKaVAbACek[/YOUTUBE-ID]

*EDIT* För övrigt är det där den enda DVD'n nånsin jag lyckats spela så mycket att den sluta fungera :D Alla låtarna ligger överst i listan på "most played" i Winamp dessutom :D

Ärligt talat va ju st anger plattan rätt bra. inte på samma bana som tidiga metallica men ändå

Hellre en riktigt bra platta än ingen alls. De vet såklart att alla vill ha en ny The Black Album eller något som liknar 80-talet. Kanske blir det en kombination.

:yoparty

Amen !

Något i den stilen skulle göra mig nöjd !
Mest 80-tal dock.

På den tiden hade du ju fortfarande blöja. :tungan

Hellre ung på 80 talet än gammal 2008 :7peta :D

Fan vad jag ljuger!! Tänk om man kunde vart lagom gammal back in the days så man fått se både Maiden, Guns osv. live när dom faktiskt var bra :yoparty

//H

Hellre ung på 80 talet än gammal 2008 :7peta :D

Fan vad jag ljuger!! Tänk om man kunde vart lagom gammal back in the days så man fått se både Maiden, Guns osv. live när dom faktiskt var bra :yoparty

//H

Those were the days! :)
Fast jag tycker både Metallica och Maiden är bra live fortfarande. Åtminstone när dom mest kör gamla låtarna. Hetfields röst var visserligen mycket skönare innan han lärde sig sjunga :D

:felämne Annars finns det ju en hel del bra nya band att kolla på. In Flames i oktober och Soilwork i december t.ex. :yoparty

Tänk om man kunde vart lagom gammal back in the days så man fått se både Maiden, Guns osv. live när dom faktiskt var bra :yoparty

//H

Jag såg Maiden live för två veckor sen och de bjuder upp till en sjujäkla show fortfarande, helt klart världens bästa liveband. Utan konkurrens.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT