Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
steff skrev:"Det är den djupa okunnigheten som framkallar den tvärsäkra tonen" -- Jean de la Bruyere
Ravetrancer skrev:vem avgör om det är en lätt drog????
Jag har testat Cannabis o tyckte det var tunga shit.....sen har jag testat LSD o det var fan ta mig kuliga prylar![]()
peter_n skrev:Hur fan kan det finnas pundare på detta forum som vill släppa maja fritt?![]()
Då är det ju fler som röker skiten. OCH MER SOM KÖR UTE I TRAFIKEN NÄR DE HAR RÖKT.![]()
Har vi inte tillräckligt problem med fulla idioter i trafiken?
Dessutom kan man få noja flera år efter man har rökt, på grund av att THC är fett-lösligt. Bra om man kör bil då. Kul om den bilen krockar med en MC förare.
Hoppas ni som har röstat "JA" råkar ut för en person som sitter bakom ratten på motorvägen och ser gröna små troll.![]()
Per_Puda skrev:DU E DUM I HUVET FÖR FAN!
skaffa lite mer info om droger först din jävla idiot
peter_n skrev:Förklara dig, pundare!
Tjoffe skrev:Ta det lite lugnt nu grabbar.
Inga droger är bra!
peter_n skrev:Hur fan kan det finnas pundare på detta forum som vill släppa maja fritt?![]()
Då är det ju fler som röker skiten. OCH MER SOM KÖR UTE I TRAFIKEN NÄR DE HAR RÖKT.![]()
Har vi inte tillräckligt problem med fulla idioter i trafiken?
Dessutom kan man få noja flera år efter man har rökt, på grund av att THC är fett-lösligt. Bra om man kör bil då. Kul om den bilen krockar med en MC förare.
Hoppas ni som har röstat "JA" råkar ut för en person som sitter bakom ratten på motorvägen och ser gröna små troll.![]()
Per_Puda skrev:HAHAHAHA du e skadad....
Jaha så för jag har provat gör de mig till knarkare då?
DU har väll druckit sprit gör de dig till alkolist ?
sen om du inte själv har provat då vet du inte vad du får för effekt så du som inte har provat ska bara hålla käften
Per_Puda skrev:Vad är bra i livet ? förklara det för mig... Allt e ju farligt.
Blir nog svårt att förklara för dig med tanke på dina tidigare inlägg :kockoPer_Puda skrev:Vad är bra i livet ? förklara det för mig... Allt e ju farligt.
// drar till jobbet
sandstream71 skrev:Borde inte ens skriva något i den här tråden för det är för sorgligt att sånt här skit får ligga på SH utan att någon tar bort det. :kocko
Om alkohol är lika skadligt som hasch saknar helt betydelse då det är ett pissargument för att legalisera hasch. Tobak och alkohol är nog skadliga och att öka på med fler droger visar att man har ett IQ i nivå med en blöt tegelsten. :kocko
Jag har kompisar som började med hasch i tonåren och som i dag är rena vrak eftersom de sedan gick vidare med tyngre droger som förstört dem totalt. Så jävla sorgligt eftersom det var trevliga människor.
sandstream71 skrev:Borde inte ens skriva något i den här tråden för det är för sorgligt att sånt här skit får ligga på SH utan att någon tar bort det. :kocko
Om alkohol är lika skadligt som hasch saknar helt betydelse då det är ett pissargument för att legalisera hasch. Tobak och alkohol är nog skadliga och att öka på med fler droger visar att man har ett IQ i nivå med en blöt tegelsten. :kocko
Jag har kompisar som började med hasch i tonåren och som i dag är rena vrak eftersom de sedan gick vidare med tyngre droger som förstört dem totalt. Så jävla sorgligt eftersom det var trevliga människor.
Och vad skrev jag att de började med? Cannabis, Hasch what ever, det är samma skit alltihop och de som romaniserar över denna drog har inte en aning om vad den ställer till med i långa loppet eller vad den kan vara starten på.Chronic skrev:Jättetrist att dina vänner är hardcoreknarkare men tråden handlar om Cannabis.
Vi var ganska många som drack sprit i tonåren och den del provade hasch och sen amfetamin, kokain och heroin.Tjoffe skrev:Sen att man har polare som har gått ner sig i "knarkträsket" pga Cannabis tror jag inte. Känner man ett måste att fly verkligheten spelar det ingen roll vilken drog det är. Hade det inte varit Cannabis hade det vart alkohol eller nått annat skit.
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |