Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dee_cati skrev:Han är inte ett dugg kul. Han är faktiskt riktigt trist och en väldigt ledsam människa. Är detta ett personangrepp Mattias?
Mattias skrev:Mavve vinner SM i shizo vilken dag som helst. Hans beteende har det bredaste spann jag sett. Den där signaturen var faktiskt jättekul. Heja Mavve, men vila dig med b*lhistorierna.
Dee_cati skrev:Han är inte ett dugg kul. Han är faktiskt riktigt trist och en väldigt ledsam människa. Är detta ett personangrepp Mattias?
Mattias skrev:Ja, det är det faktiskt. Du skriver det som om det vore fakta. Du får skriva så här istället: Jag tycker att han inte är ett dugg kul. Jag tycker faktiskt att han är riktigt trist och en väldigt ledsam människa.
Ser du skillnaden mellan fakta och åsikt här?
För övrigt tycker jag att du är en idiot. <- ej personangrepp.![]()
maverick_750rr skrev:Är du ny här? Så här funkar det här inne: Uppträd som om du vore en ängel och tyck inte illa om nån som irriterat dig med ett inlägg. JonneB äger 125-forumet, fråga honom först om du får posta där. Posta inte samma bild fler än 2 ggr för då blir kärringarna upprörda. Du kör inte bättre än någon här. Skenförsäkra inte. Ha dubbelmoral, eller varför inte som merparten - trippelmoral. K-Micke är kungen över photoshop. Ghost Rider finns här inne. Köp aldrig en R1 som första hoj, men R7 gärna fullkitad går bra. Kör inte BMW i nån form alls, speciellt inte motorcykel. Håll dig hemlig. Macho Woman ÄR macho. Ravetrancer HAR snyggast hoj här. Sergeant har mustache och vill ha träben. Asylum_Nakazas hoj skiner mest. Watson är kär i mig. Homerone köper mest glass av alla här. Anja HAR en ninja. ZXR Exotic äger min första hoj. Nr:18 vet/ser/hör/kan allt. Blue har åkt glassbil. Var försiktig med bokstaven R. Dela aldrig någons åsikt, berätta heller aldrig att du har en annan. Trimma inte din hoj om du är ung. Kör aldrig för fort och dessutom berätta det. Att kunna mecka är mer värt än att kunna föra sig, vara presentabel/social eller hälsa. Kör aldrig med jeans. Knäskrapa. Köper du SH-tröjan får du inte köra med den på. Skjut gärna de som stjäl motorcyklar och berätta det här. Lycka till och välkommen i ankdammen PS. Det är jag som är den fula ankungen
Rigge skrev:Det där var faktiskt askul, och dessutom nästan helt sant. Snacka om att slå huvve på spajken!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |