Old Badger
SportHojsentusiast
Hudcancer dödar fler ändå bränner sig 9 av 10? 

Mitt skinnställ skyddar mot hudcancerl!

Mitt skinnställ skyddar mot hudcancerl!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nä, kul är den verkligen inte... men lugn, du får den. Men vänta inte, försök att köra hoj och ha kul så länge.![]()
Fick omvänd kommentar av en kollega på måndagmorgonen: Du kommer att köra ihjäl dig typ direkt! Hon påstod också att körskicklighet, att köra nykter osv. inte spelar någon roll. På MC dör man pUnGt.
Trist början på arbetsveckan![]()
Men jag fortsätter köra och har kul. Bara man kommer upp på hojen och klappat fast visiret så blir man på bättre humör![]()
Men familjefäder i t ex sin Volvo XC 90 som ska köra lite fortare än den där motorcykeln är ju bara för roliga.Senast igår på en 60 mils runda på motorväg var en gubbe med hela familjen i bilen som ägnade sig åt detta när vi kört om varandra några gånger innan jag drog ifrån helt och hållet med en klart högre fart.Kan riktigt höra hur gubben som blivit blåst förkunnade för resten av denna familj att såna där motorcyklar var minsann farliga och borde förbjudas i ren ilska över att hans fina och dyra Volvo blev frånåkt.LOL.![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |