Maverick_750 for president. ang signatur

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Vet inte hur länge han haft den men jag uppmärksammade den precis. Fanimig det roligaste jag läst på länge.
Och så jävla sant sen :D :bow

Nähe! För alla moraltanter tycker att man skall ha en kort och koncis signatur, allt annat kommer att anmälas till signatur polisen.

man kan välja att slippa se signaturerna, en del har ju 10 rader, det käns ju mest onödigt.
Såg nu att han ändrat till nån slags beskrivning av forumet, stämmer väl på vissa det där. Men så genom ruttna hycklande som det vill framstå hoppas jag inte alla är?

Last edited:
Mavve vinner SM i shizo vilken dag som helst. Hans beteende har det bredaste spann jag sett. Den där signaturen var faktiskt jättekul. Heja Mavve, men vila dig med b*lhistorierna.

Han är inte ett dugg kul. Han är faktiskt riktigt trist och en väldigt ledsam människa. Är detta ett personangrepp Mattias?

Dee_cati skrev:
Han är inte ett dugg kul. Han är faktiskt riktigt trist och en väldigt ledsam människa. Är detta ett personangrepp Mattias?

Så kan det vara. :hej

Mattias skrev:
Mavve vinner SM i shizo vilken dag som helst. Hans beteende har det bredaste spann jag sett. Den där signaturen var faktiskt jättekul. Heja Mavve, men vila dig med b*lhistorierna.

Tack. :)

Är lugn med M5historierna nu ett tag..... har bara en liten historia på G till helgen sen e d slutt :tummenupp

750RR

Dee_cati skrev:

Ja, det är det faktiskt. Du skriver det som om det vore fakta. Du får skriva så här istället: Jag tycker att han inte är ett dugg kul. Jag tycker faktiskt att han är riktigt trist och en väldigt ledsam människa.

Ser du skillnaden mellan fakta och åsikt här?
För övrigt tycker jag att du är en idiot. <- ej personangrepp. :D

Mattias skrev:
Ja, det är det faktiskt. Du skriver det som om det vore fakta. Du får skriva så här istället: Jag tycker att han inte är ett dugg kul. Jag tycker faktiskt att han är riktigt trist och en väldigt ledsam människa.

Ser du skillnaden mellan fakta och åsikt här?
För övrigt tycker jag att du är en idiot. <- ej personangrepp. :D

Eftersom ingen bryr sig om vad jag tycker så brydde jag mig inte om att artikulera mig på det viset.
Jag VET att jag är en idiot så ditt tyckande är bara ett bekräftande :D Men jag gillar dig för det....

Ey!! Schüsst text Mavve!!
Mavve for president :rock ... eller nej föresten.. Då får jag för mycket konkurrens.. :rodnar
Rock on!! :rock

/Fröken Nielsen :D

maverick_750rr skrev:
Är du ny här? Så här funkar det här inne: Uppträd som om du vore en ängel och tyck inte illa om nån som irriterat dig med ett inlägg. JonneB äger 125-forumet, fråga honom först om du får posta där. Posta inte samma bild fler än 2 ggr för då blir kärringarna upprörda. Du kör inte bättre än någon här. Skenförsäkra inte. Ha dubbelmoral, eller varför inte som merparten - trippelmoral. K-Micke är kungen över photoshop. Ghost Rider finns här inne. Köp aldrig en R1 som första hoj, men R7 gärna fullkitad går bra. Kör inte BMW i nån form alls, speciellt inte motorcykel. Håll dig hemlig. Macho Woman ÄR macho. Ravetrancer HAR snyggast hoj här. Sergeant har mustache och vill ha träben. Asylum_Nakazas hoj skiner mest. Watson är kär i mig. Homerone köper mest glass av alla här. Anja HAR en ninja. ZXR Exotic äger min första hoj. Nr:18 vet/ser/hör/kan allt. Blue har åkt glassbil. Var försiktig med bokstaven R. Dela aldrig någons åsikt, berätta heller aldrig att du har en annan. Trimma inte din hoj om du är ung. Kör aldrig för fort och dessutom berätta det. Att kunna mecka är mer värt än att kunna föra sig, vara presentabel/social eller hälsa. Kör aldrig med jeans. Knäskrapa. Köper du SH-tröjan får du inte köra med den på. Skjut gärna de som stjäl motorcyklar och berätta det här. Lycka till och välkommen i ankdammen PS. Det är jag som är den fula ankungen

Det verkar vara en mycket bitter spammare som skrivit detta.
Lugna ner dig lite i sandlådan så kan säkert du också få låna spaden ett tag.

Det där var faktiskt askul, och dessutom nästan helt sant. Snacka om att slå huvve på spajken!

Haha, skitbra. Raffinerat!

Måste sälla mej till skaran av beundrare! Från att ha betraktat herr Flemming som en stor spik i aktern har han plötsligt seglat upp som en stor poet :bow

Bra skrivet Mavve.......tycker allt stämmer gott i det du skriver. SPECIELLT OM MORALKÄRRINGARNA, HAHAHAHAH

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti