Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så sant. Jag inmundigar icke föda från proletärlåda, jag får maten lagad av för ändamålet avsedd personal.valmers skrev:Ingen som gör anspråk på högermannastatus kan äta kommunistlåda. NÅGONSIN.
valmers skrev:Ingen som gör anspråk på högermannastatus kan äta kommunistlåda. NÅGONSIN.
valmers skrev:Ingen som gör anspråk på högermannastatus kan äta kommunistlåda. NÅGONSIN.
Du är skiftarbetare *brrr*. Självfallet skall du förtära matlåda med dina parti- och fackkompisar. Glöm inte att klistra en partiros på matlådelocket.McB skrev:Skitsnack. Lagar man bättre mat än genomsnittsrestaurangen är det ett enkelt val.
valmers skrev:Du är skiftarbetare *brrr*. Självfallet skall du förtära matlåda med dina parti- och fackkompisar. Glöm inte att klistra en partiros på matlådelocket.
McB skrev:
Och snart ska jag börja studera också. Då blir jag bidragsberoende till råga på allt.
fy fan.McB skrev:
Och snart ska jag börja studera också. Då blir jag bidragsberoende till råga på allt.
valmers skrev:
McB skrev:Moahahaha! Det ska kännas skönt att varje lördag supa upp en del av den skatt du så gladeligen skänker till oss behövande.
t-rex skrev:Jag skall för övrigt ge det hela en ny chans nu. Kyckling, potatis, tomater, paprika och svamp. På med lite creme fraiche och nån välhackad vitlök, gojsa ihop det, och sedan in i ugnen tills det har fått nån sorts färg... Borde funka!
Det gick bra i våras, men man glömmer ju så lätt...
t-rex skrev:Han är från karlstad. Jag säger bara glesbygdsstöd! Du får supa bra innan du slår honom!
t-rex skrev:Han är från karlstad. Jag säger bara glesbygdsstöd! Du får supa bra innan du slår honom!
Jag skall för övrigt ge det hela en ny chans nu. Kyckling, potatis, tomater, paprika och svamp. På med lite creme fraiche och nån välhackad vitlök, gojsa ihop det, och sedan in i ugnen tills det har fått nån sorts färg... Borde funka!
Långa farbron skrev:som dessutom smakar acceptabelt och är nyttigt.
abstruse skrev:Du har väl brandvarnare?
McB skrev:...Det ska förresten bli trevligt att flytta till Göteborg. Staden kommer aldrig bli sig lik.![]()
Långa farbron skrev:Tips:
...
t-rex skrev:Gott. Välkommen! Du bör väl dessvärre inte göra dig av med regnkläderna från borås....
Råstekta rotfrukter ska inte köras på sexan, som du märkte.Markus skrev:Nu står jag här med en fastbränd viktväktarkaka - kan man köra på matolja efteråt istället för olivolja innan?
Måste göra dig besviken men Karlstad får inget glesbygdsstöd eller Robin Hoodskatter, Molkom är det säkert annorlunda med dock..t-rex skrev:Han är från karlstad. Jag säger bara glesbygdsstöd! Du får supa bra innan du slår honom!
Verkar lite väl geggigt va?t-rex skrev:Jag skall för övrigt ge det hela en ny chans nu. Kyckling, potatis, tomater, paprika och svamp. På med lite creme fraiche och nån välhackad vitlök, gojsa ihop det, och sedan in i ugnen tills det har fått nån sorts färg... Borde funka!
Gustav O skrev:Måste göra dig besviken men Karlstad får inget glesbygdsstöd eller Robin Hoodskatter, Molkom är det säkert annorlunda med dock.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |