MagnusK skrev:Tro va du vilL!
Ja e inte den som ä den!![]()
Nej nej, det är lugnt. Jag tror dig.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MagnusK skrev:Tro va du vilL!
Ja e inte den som ä den!![]()
Nej.prulle skrev:Så språkkärringar är ni nöjda nu? Är inte så pigg i skallen när jag har bihålle inflamation märker jag.
aRWe skrev:Då ska ni få ett enkelt å gott recept faktiskt från Viktväktarna
3 st potatisar
1 st morot
salt
peppar
Italiensk salladskrydda
4 skivor bacon
Skala och råriv potatisarna och moroten, blanda ihop dessa tillsammans med kryddorna. Lägg i en matsked olja (olivolja) i en stekpanna och lägg ner det ihopblandade, platta till så att det ser ut som en tjock pankaka, stek tills den sitter ihop, vänd. Stek baconen. Skiva en tomat till och drick vatten. Klart. Nä förståss du måste lägga ner det i matlådan och ta med det till jobbet.
McB skrev:Det där låter förjävla äckligt, måste jag faktiskt säga.
Ja, det gjorde det faktiskt.McB skrev:Det där låter förjävla äckligt, måste jag faktiskt säga.
hållundan skrev:Ja, det gjorde det faktiskt.
aRWe skrev:Då ska ni få ett enkelt å gott recept faktiskt från Viktväktarna
3 st potatisar
1 st morot
salt
peppar
Italiensk salladskrydda
4 skivor bacon
Starstriker skrev:Låter rätt ok, men är det verkligen medningen att man ska bli mätt på det dära? Dubbel portion kanske, men ALDRIG att jag blir mätt på tre potatisar och en morot............
Ska du göra dubbel portion så får du ha en STOR stekpanna.Starstriker skrev:Låter rätt ok, men är det verkligen medningen att man ska bli mätt på det dära? Dubbel portion kanske, men ALDRIG att jag blir mätt på tre potatisar och en morot............
Det låter faktiskt ingenting det är mat, sånt man stoppar i munnen, inte sånt man lyssnar till.McB skrev:Det där låter förjävla äckligt, måste jag faktiskt säga
aRWe skrev:Det låter faktiskt ingenting det är mat, sånt man stoppar i munnen, inte sånt man lyssnar till.
aRWe skrev:Det låter faktiskt ingenting det är mat, sånt man stoppar i munnen, inte sånt man lyssnar till.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |