Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[karlan] skrev:Sosselåda heter det ju!![]()
Markus skrev:Nu står jag här med en fastbränd viktväktarkaka - kan man köra på matolja efteråt istället för olivolja innan?
Långa farbron skrev:Gå till saluhallen och ät 40-45 :- för en allt igenom god och nyttig dagens,är man mindre hungrig så prova kebaben i pitabröd för 30:-,den är himmelskt god.
Inte om man har små potatisar.aRWe skrev:Ska du göra dubbel portion så får du ha en STOR stekpanna.
Långa farbron skrev:Gå till saluhallen och ät 40-45 :- för en allt igenom god och nyttig dagens,är man mindre hungrig så prova kebaben i pitabröd för 30:-,den är himmelskt god.
Jag gjorde en viktväktarpizza på jobben en gång bara för att smaka. Jag smakade aldrig för jag har aldrig sett någon beskräva liknande avskräde som mat. Såg ut som en halvbakt degklump som nån spytt tomatjuice på och en och annan halvsmält pizzabit. Nån ost såg jag inte så jag kastade den innan jag smakat.Markus skrev:Nu står jag här med en fastbränd viktväktarkaka - kan man köra på matolja efteråt istället för olivolja innan?
honkiie skrev:Nu har jag tid med en liten tupplur på lunchen också, det är grymt skönt.
honkiie skrev:Jag gjorde en viktväktarpizza på jobben en gång bara för att smaka. Jag smakade aldrig för jag har aldrig sett någon beskräva liknande avskräde som mat. Såg ut som en halvbakt degklump som nån spytt tomatjuice på och en och annan halvsmält pizzabit. Nån ost såg jag inte så jag kastade den innan jag smakat.
Tyvärr har jag inget eget kontor annars skulle jag inreda under skrivbordet så jag kunde sovaMarkus skrev:![]()
Jag skulle nog aldrig anställa dig, fan vad du verkar slö. Du ska inte ta allt i Office Space på allvar.
Låt mig gissa: din favoritkaraktär är G.Costanza?
Starstriker skrev:..Funderar på
...
Markus skrev:Jag skulle nog aldrig anställa dig, fan vad du verkar slö. Du ska inte ta allt i Office Space på allvar.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |