Med adrenalinet flödande är det ingen utmaning. Gör det tre dagar senare istället med en gripklo och broskbildningKnäckte tillbaka näsan när ja bröt den. Men kan inte säga att jag känner mig manlig för det.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Med adrenalinet flödande är det ingen utmaning. Gör det tre dagar senare istället med en gripklo och broskbildningKnäckte tillbaka näsan när ja bröt den. Men kan inte säga att jag känner mig manlig för det.
Med adrenalinet flödande är det ingen utmaning. Gör det tre dagar senare istället med en gripklo och broskbildning![]()
Visste inte ens att ja kn'ckt n'san f;rr'ns ja kn'ckte tillbaka den f;r att den va sne. Fick n'san kn'ckt av en h'st. Tror s'kert det g;r mer ont n[gon dag senare. Fick iaf kn'cka om den men med bed;vning d[, n[n vecka senare. Tycker nte d e n[got speciellt, va mer ett retinl'gg. Folk har ju skadat sig s[ mycket mer.![]()
Kan det.. tala?sorry, engelsktalande tangentbord.![]()
Jappz, så var fallet här med. bara att det var träslöjdläraren som fick backa tillbaka maskinen...o han drog åt fel håll med! stackars lilla tjejen..hon satt helt knäpptyst och blek i ansiktet.![]()
Häll inte smält tenn på ditt pekfinger.
Jag hade tänkt och raka bort allt hår från röven. Men håret som sitter mellan pungen och röven var så långt så jag kom på den smarta idén att man kanske ska klippa lite först. Så jag tar en sax och lyckas pricka undersidan på pungen med en liten del av saxen, vilket leder till att jag rycker till; och att jag i sin tur lyckas klippa av en liten del. AJ.
Hit skall du: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=185612&page=24Jag hade tänkt och raka bort allt hår från röven. Men håret som sitter mellan pungen och röven var så långt så jag kom på den smarta idén att man kanske ska klippa lite först. Så jag tar en sax och lyckas pricka undersidan på pungen med en liten del av saxen, vilket leder till att jag rycker till; och att jag i sin tur lyckas klippa av en liten del. HELVETE.
Sen har man brutit näsan, x-antal revben, alla fingrar förutom vänster tumme, armarna, en handled, fått sprickor på kotor, dragit av korsband, fått kotkomprimeringar osv.
Men jag måste säga att pungklippet gjorde mest ont.
Och det vågar du säja öppet, det är manligt...![]()
För några år sedan rev jag loss ena bröstvårtan på en krok i garaget, den hängde kvar i en ytters liten skinnflik, och första instinkten var att rycka loss den helt, jag besinnade mig dock och vek upp den istället, och den växte lyckligtvis fast igen...
Jag hade tänkt och raka bort allt hår från röven. Men håret som sitter mellan pungen och röven var så långt så jag kom på den smarta idén att man kanske ska klippa lite först. Så jag tar en sax och lyckas pricka undersidan på pungen med en liten del av saxen, vilket leder till att jag rycker till; och att jag i sin tur lyckas klippa av en liten del. HELVETE.
.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti