Manligaste självsjukvård/uppoffringen.

På vemdalsskalet en sen kväll, någon hade roat sig med att krossa glas på dansgolvet :mad: så drog Jump med Vanhalen igång med coverbandet, jag gör som vanligt, hoppar och försöker nudda taket:yoparty stutsar några ggr, men känner att det blir blött i skon, kikar ner å ser ett rött spår under skon, faan, hopppar på ett ben till toaletten, har med en polare som åxå tror att han fått glas i foten, för hans sko är alldeles röd, jag sätter mig och drar ut en 4½-5cm lång glasbit som gått genom skon å in en bra bit i foten.. Lindar foten med toapapper så mycke som får plats i min sko, konstaterar att det är jag som blodat ner kompisens sko när jag hoppat och det stått en stråle ur min fot..
Sen tillbax mot baren, mötte vakter som följde ett blodspår mot toaletten, hehe spännande för dom ;)

Gjorde rätt ont på eftermiddagen dagen efter, men klarade mig från infektion mm..
En polare lyckades göra samma sak där på nyår, de pratades även på radion dagen efter om en exakt likadan incident, verkar vara konstigt glas där i vemdalen :P

på skoj vaxade jag armhålorna i dag, ingen trodde jag skulle göra det så det sporrade mig, ställde mig bara i fin Captain Morgan ställning och njöt! :D

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...