Mavve
Ur-medlem sen 2002.
men vi vet alldeles för lite för att tycka att stympning är ok.
Jo, stympning är okej.
Så, nu vet vi det och fortsätt diskussionen efter detta.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
men vi vet alldeles för lite för att tycka att stympning är ok.
ÄschJag blir bara så imponerad av Bonny hela tiden, om han nu följer sina egna råd och samhällskonstruktioner vill säga. I min värld är det omöjligt att leva efter moral och etik när jag väl har lärt mig vad det är.
Mm, du svarar själv på varför du bör ta det med en nypa salt.
Skärp dig, det är en väldigt anonym person på internet du snackar om. Bli imponerad av Rossi eller nån istället. Någon som bevisligen gjort något. Sen vet du lika väl som jag hur irriterande det är med politiskt korrekta personer. Går ju fan inte att vara i närheten av dem i mer än 5 minuter. Deras tråkighet kväver en.
Du har blivit för klen efter att du blev farsa.![]()
Ibland måste man statuera exempel så att myndigehterna får tänka om, som att spränga sig själv mitt på öppen gata tex.
Ibland kan man nog känna sig lite uppgiven när alla säger att de inget kan göra men ALLA VET ATT DET ÄR FEL!
Som när äckelpatrik förgriper sig på 16åringar mot att de får sprit..... snart gör jag kaos med honom. Det är värt det för mänskligheten
12:30 ska jag förresten på förhör. Kanske borde skriva en tråd om det(?)!
Håller med om detta till fullo. Om tjejen var med på det så tycker jag att det är väl grovt som sagt, om han däremot har duperat henne och lurat sig på henne och kanske utnyttjat henne (det kanske är en förståndshandikappad tjej vi talar om?) så är det ju för snällt.
Men om tjejen ville träffa honom av egen vilja så är det för grovt, dock ska han ju inte få komma undan från tjejens egen far bara för det.
Det finns inget svart eller vitt i en sån här diskussion helt enkelt.
Om du ändå tänker göra kaos med honom är det inte vidare smart......
Det, och att jag känner samhörighet med honom![]()
Vaffan, kom in i matchen nu.
Om det nu finns tjejer som tänder på gamla gubbar, ska dom inte få ha sex då?!
Finns det sen gubbar som vill ligga med 17-åringar så är det ju en jävla tur för dom båda att dom har varandra.
Vem fan är DU att bestämma att vad folk själva gör frivilligt ska straffas med stryk?
Själv tycker jag ansiktstatueringar är mer puckat, men inte tycker jag att dom ska åka på stryk för det.
(Eftersom det var pojkvänsrelaterat tar jag för givet att båda var med på det. Räcke väl med att prata om DEN teorin. Den andra teorin stödjer väl ingen)
Men inte fan hade jag spöat honom blodig eller kastrerat honom som en del verkar tycka är ok?!....
förmodlingen tagit slut rätt snart ändå när gubben får sin första hjärtinfrakt.
Men det hade ju kunnat dröja 15år![]()
Det är okej att kastrera renodlade barnknullare!!
Nu vet du.
Bara för att du lekte med Transformers när du var 17 så betyder inte det att andra gör det i den åldern. Andra kanske växt upp och blivit mer vuxna?
@TS: Och nej, det var inte ett rätt någonstans att kastrera mannen.
Klart det var. Och jag leker fortfarande med transformersFick ju Optimus Prime när jag fyllde 29..... fast jag reder inte ut att transformera honom och det gör ingen av mina kompisar heller. Den är helt enkelt FÖR avancerad. Ja, den kan tala: "I am Optimus Prime!" -säger den....
Det är inte vuxet att leka med 17åringar, det är idiotiskt.
Den som knullar min dotter innan hon fylllt 30 kör jag över med bilen, oavsett ålder.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |