- Jerker -
Gudomlig sporthojare
Det låter lite onödigt. Hur mycket sprutt kan det finnas kvar i den när man är 57?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
På vilket sett gränsar det till pedofili?
Många verkar gilla hedersrelaterat våld här
Vet inte hur regler och åldersgränser ser ut just där detta inträffade, men oavsett vad regler och sånt säger så måste du väl hålla med om att något känns fel när en 57-årig gubbe dejtar ett 17-årigt "barn"??
Han är ju för fan gammal nog att vara hennes morfar...
Klart att han skulle kastreras. Hade gubben varit halvt normal så hade han väntat på henne tills hon blir 18. Då hade hon tom. fått gifta sig med honom.
Jag hade slängt ut henne samma dag hon fyllt 18 då iaf.
Och jo, klart att jag hade kastrerat honom samt huggt av händer, fötter, öron, näsa och gjort honom blind. sen hade jag ringt ambulansen![]()
Jag har sett din video på youtube, mr kaoz
Kanske var kastrering lite väl i överkant, e
N
Sen är väl kastrering lite i överkant, två fel gör inte ett rätt...
Skulle aldrig få för mig att i pensionärsålder dejta ett barn, så om det någon gång slår så jävla slint i huvet på mig så skulle jag välkomna att få lite vett bankat i mig. Man gör inte så, inte om man har någon form av moral och skam i kroppen. Därmed basta"kanske", "väl"... Allvarligt? Det är helt åt helvete, det är vad det är. Vad är ok? Att slå in tänderna på honom? Om någon av era flickvänners fäder skulle ha något emot er, är det då ok för dem att misshandla er och/eller stympa er?
Åldersskillnaden är onekligen stor och frågan man ställer sig är hur länge relationen pågått. Tänk om flickan var underårig när den började? Om så är fallet känner jag sympatier för mannen vars känslor tog överhand framför förnuftet. I fängelset kan han inte vägleda eller beskydda och vägleda sin dotter och risken är att han förlorat kontakten med henne för all framtid. Frågan är om det är värt det?
Känns fel rent moraliskt... ja.
Men borde inte då vissa fäder åka och besöka Hugh Heffner?
"kanske", "väl"... Allvarligt? Det är helt åt helvete, det är vad det är. Vad är ok? Att slå in tänderna på honom? Om någon av era flickvänners fäder skulle ha något emot er, är det då ok för dem att misshandla er och/eller stympa er?
Skulle aldrig få för mig att i pensionärsålder dejta ett barn, så om det någon gång slår så jävla slint i huvet på mig så skulle jag välkomna att få lite vett bankat i mig. Man gör inte så, inte om man har någon form av moral och skam i kroppen. Därmed basta![]()
Vad är du upprörd över, är du rädd att bli av med kulorna eller? Håll dig ifrån småbarn bara så är kulorna safe.
Ja, det är ju din faderliga rätt så varför inte. Knappast lagligt men alla är inte laglydiga i världen heller.
Men om du din lilla kommunist-pacifist väljer att tala förstånd med den perversa gamla gubben som besudlar din dotter så är det ju ditt val, likväl som det är mitt val att misshandla honom om det hade varit min unge.
Om jag vore 60 bast och besudlade ett barn så hoppas jag att hennes far ger mig en omgång ja. Men jag har inte såna böjelser. Inte än åtminstone.
Ja, det är ju din faderliga rätt så varför inte. Knappast lagligt men alla är inte laglydiga i världen heller.
Men om du din lilla kommunist-pacifist väljer att tala förstånd med den perversa gamla gubben som besudlar din dotter så är det ju ditt val, likväl som det är mitt val att misshandla honom om det hade varit min unge.
Du kanske ska fundera på om det finns en gräns mellan moral och lag. Annars är vi ju nära ett samhälle där sharia-lagar råder, men det är kanske det du vill?
![]()
Ok, jag är uppenbarligen inte lika insatt i du som när det är ok att ta lagen i egna händer. Kan du kanske upplysa mig om vad som gäller? Eller finns det en SH-sticky nånstans?
Hell YEAH! Äntligen känner man igen dig. Ditt anseende har sjunkit betydligt sen du sitter och smygklickar gilla så fort Bonny skriver nåt som hämtat från Liberalbladets ledarsida. Bra, ta dig i kragen nu för f**!
![]()
Att så många tycker det är helt ok är skrämmande... Har ni själva barn? Jag tycker det är äckligt och sjukt att träffa en 17 årig tjej om man är 57 år... Då ska man kastreras! Det är ju början (eller lite mer) på gubbsjukan som bara kommer utvecklas med åren till det grövre, när han är 70 tafsar han på 5 åringar oxå...
...men vi vet alldeles för lite för att tycka att stympning är ok.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |