Man kastrerar 17-åriga dotterns 40 år äldre pojkvän

Det låter lite onödigt. Hur mycket sprutt kan det finnas kvar i den när man är 57?

På vilket sett gränsar det till pedofili?

Många verkar gilla hedersrelaterat våld här

Vet inte hur regler och åldersgränser ser ut just där detta inträffade, men oavsett vad regler och sånt säger så måste du väl hålla med om att något känns fel när en 57-årig gubbe dejtar ett 17-årigt "barn"??:va
Han är ju för fan gammal nog att vara hennes morfar...

Vet inte hur regler och åldersgränser ser ut just där detta inträffade, men oavsett vad regler och sånt säger så måste du väl hålla med om att något känns fel när en 57-årig gubbe dejtar ett 17-årigt "barn"??:va
Han är ju för fan gammal nog att vara hennes morfar...

Känns fel rent moraliskt... ja.

Men borde inte då vissa fäder åka och besöka Hugh Heffner?

Klart att han skulle kastreras. Hade gubben varit halvt normal så hade han väntat på henne tills hon blir 18. Då hade hon tom. fått gifta sig med honom.

Jag hade slängt ut henne samma dag hon fyllt 18 då iaf.
Och jo, klart att jag hade kastrerat honom samt huggt av händer, fötter, öron, näsa och gjort honom blind. sen hade jag ringt ambulansen :)

Klart att han skulle kastreras. Hade gubben varit halvt normal så hade han väntat på henne tills hon blir 18. Då hade hon tom. fått gifta sig med honom.

Jag hade slängt ut henne samma dag hon fyllt 18 då iaf.
Och jo, klart att jag hade kastrerat honom samt huggt av händer, fötter, öron, näsa och gjort honom blind. sen hade jag ringt ambulansen :)

Jag har sett din video på youtube, mr kaoz

Kanske var kastrering lite väl i överkant, e

N
Sen är väl kastrering lite i överkant, två fel gör inte ett rätt...

"kanske", "väl"... Allvarligt? Det är helt åt helvete, det är vad det är. Vad är ok? Att slå in tänderna på honom? Om någon av era flickvänners fäder skulle ha något emot er, är det då ok för dem att misshandla er och/eller stympa er?

Åldersskillnaden är onekligen stor och frågan man ställer sig är hur länge relationen pågått. Tänk om flickan var underårig när den började? Om så är fallet känner jag sympatier för mannen vars känslor tog överhand framför förnuftet. I fängelset kan han inte vägleda eller beskydda och vägleda sin dotter och risken är att han förlorat kontakten med henne för all framtid. Frågan är om det är värt det?

"kanske", "väl"... Allvarligt? Det är helt åt helvete, det är vad det är. Vad är ok? Att slå in tänderna på honom? Om någon av era flickvänners fäder skulle ha något emot er, är det då ok för dem att misshandla er och/eller stympa er?
Skulle aldrig få för mig att i pensionärsålder dejta ett barn, så om det någon gång slår så jävla slint i huvet på mig så skulle jag välkomna att få lite vett bankat i mig. Man gör inte så, inte om man har någon form av moral och skam i kroppen. Därmed basta:fakta

Vad är du upprörd över, är du rädd att bli av med kulorna eller? Håll dig ifrån småbarn bara så är kulorna safe.

Åldersskillnaden är onekligen stor och frågan man ställer sig är hur länge relationen pågått. Tänk om flickan var underårig när den började? Om så är fallet känner jag sympatier för mannen vars känslor tog överhand framför förnuftet. I fängelset kan han inte vägleda eller beskydda och vägleda sin dotter och risken är att han förlorat kontakten med henne för all framtid. Frågan är om det är värt det?

Ibland måste man statuera exempel så att myndigehterna får tänka om, som att spränga sig själv mitt på öppen gata tex.

Ibland kan man nog känna sig lite uppgiven när alla säger att de inget kan göra men ALLA VET ATT DET ÄR FEL!
Som när äckelpatrik förgriper sig på 16åringar mot att de får sprit..... snart gör jag kaos med honom. Det är värt det för mänskligheten:)

12:30 ska jag förresten på förhör. Kanske borde skriva en tråd om det(?)!

Känns fel rent moraliskt... ja.

Men borde inte då vissa fäder åka och besöka Hugh Heffner?

Heffners relationer är minst lika äckliga, ja. Men i det fallet så är väl åtminstone hans flickor myndiga? Sen kan jag tänka mig att vissa föräldrar (tyvärr) resonerar: "gubben är laddad som fan och trillar väl snart av pinn, det blir ett fett arv!"...

Men nej, jag hade inte blivit glad om min dotter dejtat Heffner. Oavsett om hon vore myndig eller ej, men framförallt inte innan dess.

Ja, det är ju din faderliga rätt så varför inte. Knappast lagligt men alla är inte laglydiga i världen heller.
Men om du din lilla kommunist-pacifist väljer att tala förstånd med den perversa gamla gubben som besudlar din dotter så är det ju ditt val, likväl som det är mitt val att misshandla honom om det hade varit min unge.
Om jag vore 60 bast och besudlade ett barn så hoppas jag att hennes far ger mig en omgång ja. Men jag har inte såna böjelser. Inte än åtminstone.

Och hedersrelaterat våld hör ju inte hit, inte i den bemärkelsen som Svensson känner till det våldet. Då rör det ju våld på barnet i sig och inte utövaren alla gånger även om det också sker.

Skulle aldrig få för mig att i pensionärsålder dejta ett barn, så om det någon gång slår så jävla slint i huvet på mig så skulle jag välkomna att få lite vett bankat i mig. Man gör inte så, inte om man har någon form av moral och skam i kroppen. Därmed basta:fakta

Du kanske ska fundera på om det finns en gräns mellan moral och lag. Annars är vi ju nära ett samhälle där sharia-lagar råder, men det är kanske det du vill?

Vad är du upprörd över, är du rädd att bli av med kulorna eller? Håll dig ifrån småbarn bara så är kulorna safe.

:rolleyes:

Ja, det är ju din faderliga rätt så varför inte. Knappast lagligt men alla är inte laglydiga i världen heller.
Men om du din lilla kommunist-pacifist väljer att tala förstånd med den perversa gamla gubben som besudlar din dotter så är det ju ditt val, likväl som det är mitt val att misshandla honom om det hade varit min unge.
Om jag vore 60 bast och besudlade ett barn så hoppas jag att hennes far ger mig en omgång ja. Men jag har inte såna böjelser. Inte än åtminstone.

Ok, jag är uppenbarligen inte lika insatt i du som när det är ok att ta lagen i egna händer. Kan du kanske upplysa mig om vad som gäller? Eller finns det en SH-sticky nånstans?

Last edited:

Hell YEAH! Äntligen känner man igen dig. Ditt anseende har sjunkit betydligt sen du sitter och smygklickar gilla så fort Bonny skriver nåt som hämtat från Liberalbladets ledarsida. Bra, ta dig i kragen nu för f**!

:D

Du kanske ska fundera på om det finns en gräns mellan moral och lag. Annars är vi ju nära ett samhälle där sharia-lagar råder, men det är kanske det du vill?

:rolleyes:

Att sätta likhetstecken mellan åsikten "en pensionär har ett förhållande med ett barn, det är äckligt och måste förhindras" och en önskan om att sharialagar ska införas är väl ändå att ta i?:D

Jag medger som sagt att kastrering är att ta i, men hellre det än att bara se på i tysthet och inte göra ett skit åt saken. Det är jävligt mycket fel på jävligt många nivåer när en gammal gubbe pumpar på ett barn, det måste du hålla med om:fakta

Eller du hade med glädje sett på och låtit det hållas när din icke myndiga dotter dejtar en man gammal nog att vara din far?

Sen så är det ju faktiskt så att moral och etik ofta är grunden för lagen. Det här kanske inte är olagligt där det nu inträffade, men det kanske borde vara? Fel är det hur som helst, saker och ting är inte automatiskt rätt bara för att det inte är lagstiftat mot det. Moralen måste också få styra ibland, det finns saker som man bara inte gör även om du i lagens mening inte skulle bli straffad för det.

Ok, jag är uppenbarligen inte lika insatt i du som när det är ok att ta lagen i egna händer. Kan du kanske upplysa mig om vad som gäller? Eller finns det en SH-sticky nånstans?

Som sagt, det är ju upp till var och en hur man väljer att reagera/agera. Jag kan bara tala för mig själv och frågeställningen var väl avsedd för just det, hur man skulle reagera?
Har du moral och etik och är laglydig så är ju det jättebra, kul för dig :tungan
Men det betyder inte att alla andra har det utan vi kanske agerar tillsammans med reptilhjärnan trots betydligt högre iq än den genomsnittlige medborgaren.

Så, nu vet du.

Hell YEAH! Äntligen känner man igen dig. Ditt anseende har sjunkit betydligt sen du sitter och smygklickar gilla så fort Bonny skriver nåt som hämtat från Liberalbladets ledarsida. Bra, ta dig i kragen nu för f**!

:D

Äsch :rodnar Jag blir bara så imponerad av Bonny hela tiden, om han nu följer sina egna råd och samhällskonstruktioner vill säga. I min värld är det omöjligt att leva efter moral och etik när jag väl har lärt mig vad det är.
:Bugar Bonny

Last edited:
Att så många tycker det är helt ok är skrämmande... Har ni själva barn? Jag tycker det är äckligt och sjukt att träffa en 17 årig tjej om man är 57 år... Då ska man kastreras! Det är ju början (eller lite mer) på gubbsjukan som bara kommer utvecklas med åren till det grövre, när han är 70 tafsar han på 5 åringar oxå...

Att så många tycker det är helt ok är skrämmande... Har ni själva barn? Jag tycker det är äckligt och sjukt att träffa en 17 årig tjej om man är 57 år... Då ska man kastreras! Det är ju början (eller lite mer) på gubbsjukan som bara kommer utvecklas med åren till det grövre, när han är 70 tafsar han på 5 åringar oxå...

Nej, pedofili är inget som bara växer fram på det viset och att man gillar unga tjejer betyder inte att man gillar yngre tjejer än så om ett visst antal år. Om så vore fallet skulle alla män vara pedosar vid pensionsåldern.

Jag har barn själv och jag fördömmer det inte helt ut. Visst, det är galet och jag tycker inte det är helt ok men vi vet alldeles för lite för att tycka att stympning är ok.

...men vi vet alldeles för lite för att tycka att stympning är ok.

Håller med om detta till fullo. Om tjejen var med på det så tycker jag att det är väl grovt som sagt, om han däremot har duperat henne och lurat sig på henne och kanske utnyttjat henne (det kanske är en förståndshandikappad tjej vi talar om?) så är det ju för snällt.
Men om tjejen ville träffa honom av egen vilja så är det för grovt, dock ska han ju inte få komma undan från tjejens egen far bara för det.

Det finns inget svart eller vitt i en sån här diskussion helt enkelt.

Back