Man kastrerar 17-åriga dotterns 40 år äldre pojkvän

Säriöst! Vilken normal 57åring skulle inte villja trycka en 17åring? :va

Jag kan inte för mitt liv begripa att det skulle vara nåt fel med det...
Tänk själv att vara i den åldern och aldrig få ligga och alla i ens egen ålder har fått hängpattar för länge sen, skrykliga och ser ut som skit.
Inget som jag känner att jag drekt tänder på...

Fan jag skulle bli överlycklig om jag hittade en villig 17åring när jag är 57.
Sen kanske det inte skulle skada om hon va några år äldre, men i den åldern ska man vara glad om man får nåt över huvud taget! :tummenupp

Självklart är det många som vill det, men nu snackade vi om vad pappan i sammanhanget tycker om det :) Han är nog inte lika pigg på det så att säga...

Säriöst! Vilken normal 57åring skulle inte villja trycka en 17åring? :va

Jag kan inte för mitt liv begripa att det skulle vara nåt fel med det...
Tänk själv att vara i den åldern och aldrig få ligga och alla i ens egen ålder har fått hängpattar för länge sen, skrykliga och ser ut som skit.
Inget som jag känner att jag drekt tänder på...

Fan jag skulle bli överlycklig om jag hittade en villig 17åring när jag är 57.
Sen kanske det inte skulle skada om hon va några år äldre, men i den åldern ska man vara glad om man får nåt över huvud taget! :tummenupp

He he,jobbar natt och hade på P3 för någon vecka sedan.

Ringde in en gubbe som hade gått i celibat...

Han hade inget intresse i tanterna i sin ålder,det hängde ju både här och där och trodde inte han skulle få något annan. :)

Henrik

Självklart är det många som vill det, men nu snackade vi om vad pappan i sammanhanget tycker om det :) Han är nog inte lika pigg på det så att säga...

Jag förstår ju helt klart pappans reaktion!
Han har säkert själv försökt att göra samma sak som den här gubben men inte lyckats, sen kommer det nån och snor hans dotter och knullar skiten ur henne... (Precis det han själv vill göra alltså fast med nån annars dotter)
Svartsjuka kallas de och det kan göra folk väldigt arga verkar det som!

Eller heter det "gubbsjuka" kanske....? :gnissla

He he,jobbar natt och hade på P3 för någon vecka sedan.

Ringde in en gubbe som hade gått i celibat...

Han hade inget intresse i tanterna i sin ålder,det hängde ju både här och där och trodde inte han skulle få något annan. :)

Henrik

Hahaha ja du ser det inte lätt när det är svårt! :D

Last edited:
Hade det varit våldtäkt hade det varit helt rätt. Men nu var det ju frivilligt så det hade väl isåfall räckt med en enkel tillsägelse åt gubben att låta bli hans omyndiga dotter.

Hade det varit våldtäkt hade det varit helt rätt. Men nu var det ju frivilligt så det hade väl isåfall räckt med en enkel tillsägelse åt gubben att låta bli hans omyndiga dotter.

hade det räckt om det varit din dotter?:va

är man 57 år gammal så borde man fatta bättre.... , bara "choppa dicken" rakt av...:D

mvh.T

Back