Man kastrerar 17-åriga dotterns 40 år äldre pojkvän

Äsch :rodnar Jag blir bara så imponerad av Bonny hela tiden, om han nu följer sina egna råd och samhällskonstruktioner vill säga. I min värld är det omöjligt att leva efter moral och etik när jag väl har lärt mig vad det är.

Mm, du svarar själv på varför du bör ta det med en nypa salt.

Skärp dig, det är en väldigt anonym person på internet du snackar om. Bli imponerad av Rossi eller nån istället. Någon som bevisligen gjort något. Sen vet du lika väl som jag hur irriterande det är med politiskt korrekta personer. Går ju fan inte att vara i närheten av dem i mer än 5 minuter. Deras tråkighet kväver en.

Du har blivit för klen efter att du blev farsa. :hihi

Mm, du svarar själv på varför du bör ta det med en nypa salt.

Skärp dig, det är en väldigt anonym person på internet du snackar om. Bli imponerad av Rossi eller nån istället. Någon som bevisligen gjort något. Sen vet du lika väl som jag hur irriterande det är med politiskt korrekta personer. Går ju fan inte att vara i närheten av dem i mer än 5 minuter. Deras tråkighet kväver en.

Du har blivit för klen efter att du blev farsa. :hihi

Men vi kan inte sticka under stol med att det är en hyfsat intelligent person vi talar om och det sticker ju ut här på forumet av förklarliga anledningar och därför blir man ju lite imponerad.
Det, och att jag känner samhörighet med honom :D

Men du har rätt, jag har blivit för mesig :mad:

Han skulle ha tvingat honom att käka upp ballarna också :död

Jag förstår reaktionen att vilja ta rollen som domare och bödel i vissa situationer. Låter man känslorna bestämma över förnuftet är valet enkelt. Frågan är om det är rätt beslut i slutändan? För stunden känns det möjligtvis bra få skippa rättvisa (i ens egna ögon) även om lagstiftningen säger något annat. Moral har tyvärr inget utrymme i lagstiftningen många gånger vilket utnyttjas friskt. Frestelsen att ta lagen i egna händer lockar många i fördärvet.

Att spränga sig i luften för att få myndigheter att tänka om tror jag inte på. Vad du vill säga med det förstår jag inte. Man bara lämnar förödelse efter sig. Terroristen i Stockholm gav politikerna ursäkten att införa FRA lagen med utökade befogenheter som inskränker på allas integration även de han säger sig vilja hjälpa (egna leden). En klen tröst att säga att man inte har något att dölja. Politikerna säger sig vilja värna om det öppna samhället, men gör precis tvärt om i syfte att skydda det. Vi får väl se vad politikerna tar för beslut i morgon.

När det gäller din "bekanta" har du gjort det du kan. Du kommer aldrig att få honom att ändra sitt beteende om han nu är pedofil och lockar unga tjejer med gratis sprit. Om du ändå tänker göra kaos med honom är det inte vidare smart att skriva det på ett öppet forum.

Ibland måste man statuera exempel så att myndigehterna får tänka om, som att spränga sig själv mitt på öppen gata tex.

Ibland kan man nog känna sig lite uppgiven när alla säger att de inget kan göra men ALLA VET ATT DET ÄR FEL!
Som när äckelpatrik förgriper sig på 16åringar mot att de får sprit..... snart gör jag kaos med honom. Det är värt det för mänskligheten:)

12:30 ska jag förresten på förhör. Kanske borde skriva en tråd om det(?)!

Håller med om detta till fullo. Om tjejen var med på det så tycker jag att det är väl grovt som sagt, om han däremot har duperat henne och lurat sig på henne och kanske utnyttjat henne (det kanske är en förståndshandikappad tjej vi talar om?) så är det ju för snällt.
Men om tjejen ville träffa honom av egen vilja så är det för grovt, dock ska han ju inte få komma undan från tjejens egen far bara för det.

Det finns inget svart eller vitt i en sån här diskussion helt enkelt.

Då media ALLTID vrider storyn till det vidrigaste scenariot så är jag starkt skeptisk till att det finns fler förmildrande omständigheter för pappan än vad som redan framkommit. Hade flickan varit förståndshandikappad hade det garanterat stått med i artikeln.

Det kan nu istället från allt vi vet vara så att den här snälla farbrorn inte velat köpa ut öl till en satmara på 17år och hon hämnas genom att sprida lite lögner om att de är ett par och pappan drar dit och stympar honom... även det ett scenario vi inte vet om det stämmer eller inte, men av allt vi vet så är det lika troligt som alla andra tycker jag.

Om du ändå tänker göra kaos med honom är det inte vidare smart......

HAHAHAHAHAHHAHAHA!!!! :lol

Jo, man måste ju roa sig på jobbet :banana
Vi hörs ikväll så äter vi nåt och fördömer terrorrattacken och så får vi höra på hur er tripp var :hej

Det, och att jag känner samhörighet med honom :D
:confused: :argpådato

Vi ska inte snacka för mycket om nån som inte är med och diskuterar. Dessutom rätt OffT. Men visst, under normalbegåvad är han inte. Å andra sidan tycker jag inte att copypaste på valfritt liberalt dösnack tyder på någon större cerebral förmåga.

Vaffan, kom in i matchen nu.

Om det nu finns tjejer som tänder på gamla gubbar, ska dom inte få ha sex då?!

Finns det sen gubbar som vill ligga med 17-åringar så är det ju en jävla tur för dom båda att dom har varandra.

Vem fan är DU att bestämma att vad folk själva gör frivilligt ska straffas med stryk?

Själv tycker jag ansiktstatueringar är mer puckat, men inte tycker jag att dom ska åka på stryk för det.

(Eftersom det var pojkvänsrelaterat tar jag för givet att båda var med på det. Räcke väl med att prata om DEN teorin. Den andra teorin stödjer väl ingen)

Ja MARK du verkar ju ha en sund syn på saken...

Visst fan hade man blivit ledsen i ögat för sin dotters val. Men hellre en gubbe än någon som har grova drogproblem och får henne in i den karusellen eller misshandlar henne tex.

Om din dotter är kåt på gubbar kanske "du" skall ta en funderare över vad som gick fel i uppfostran och slå dig själv snarare än någon annan.

Nä vill tjejen pippa gubben så är det väl upp till henne... Man blir byxmyndig långt tidigare så peddo kan vi ju aldrig snacka om.
Sedan om man inte står ut med det kan man ju förbjuda dottern tills hon är myndig, men du som far står inte högt i kurs sedan... Frågan är vad om är värst... En dotter som hatar dig eller att hon knullar en gubbe och kanske dessutom känner sig lycklig med det.

Gubben som väljer detta är inte helt reko som gör det och nog hade jag som far tagit ett snack med honom enskilt. Men inte fan hade jag spöat honom blodig eller kastrerat honom som en del verkar tycka är ok?!....

Jag blir rädd för folk ibland. Jag hoppas det i själva verket inte är så många som faktiskt skulle gå och leka cheriff i verkligeheten utan att det är lättare att säga sådant på www.

Tonåringar gör saker på ren jävelskap ibland för att reta upp päronen, det hör uppväxten och frigörelsen till. Hade pappan inte brytt sig om deras förhållande så hade den förmodlingen tagit slut rätt snart ändå när gubben får sin första hjärtinfrakt.

Hur hade ni resonerat ifall det hade varit en 17-årig kille med en 57-årig kvinna? Typ: De e bara o köra hårt, eller? :va

Det är okej att kastrera renodlade barnknullare!! :banana

Nu vet du.

Bara för att du lekte med Transformers när du var 17 så betyder inte det att andra gör det i den åldern. Andra kanske växt upp och blivit mer vuxna? ;)

@TS: Och nej, det var inte ett rätt någonstans att kastrera mannen.

Last edited:
Förvånar mig att vissa här som är väldigt liberala i andra samanhang så som t.ex trafikregler är i det här fallet att likna vid tallibaner. Varför kan inte folk få leva sina egna liv utan andras moraliserande?

Om nu inte detta är ok, var ska vi dra gränsen då? Själv hade jag en tränare på strax över 50 som hade någon slags relation med en 18-årig elev. Borde han också ha fått ballarna avskurna?

Många av oss gjorde väl stora ögon då och tyvärr måste jag erkänna att min egen reaktion var nog med ett visst mått av avundsjuka. Inte för att jag eg var intresserad av tjejen ifråga innan detta. Men någon slags känsla fanns inom mig(då ca 30år) att "gubben" skulle hålla sig borta från tjejer i min ragg-kattegori.

Bara för att du lekte med Transformers när du var 17 så betyder inte det att andra gör det i den åldern. Andra kanske växt upp och blivit mer vuxna? ;)

@TS: Och nej, det var inte ett rätt någonstans att kastrera mannen.

Klart det var. Och jag leker fortfarande med transformers :fatta! Fick ju Optimus Prime när jag fyllde 29..... fast jag reder inte ut att transformera honom och det gör ingen av mina kompisar heller. Den är helt enkelt FÖR avancerad. Ja, den kan tala: "I am Optimus Prime!" -säger den....

Det är inte vuxet att leka med 17åringar, det är idiotiskt.

Klart det var. Och jag leker fortfarande med transformers :fatta! Fick ju Optimus Prime när jag fyllde 29..... fast jag reder inte ut att transformera honom och det gör ingen av mina kompisar heller. Den är helt enkelt FÖR avancerad. Ja, den kan tala: "I am Optimus Prime!" -säger den....

Det är inte vuxet att leka med 17åringar, det är idiotiskt.

Det var kanske hon som lekte med honom? ;)

Jag orkar inte läsa allt svammel i tråden riktigt, men jag tycker det är humoristiskt.

Här har vi en 17-åring som har funnit en 57-åring. De bägge är vad jag kan förstå med på det. Vad är då felet? Är en 20-åring med en 60-åring lika illa eller blir det bättre?

Men också så tänker jag att det finns en stor dubbelmoral som kommer upp till ytan. Hade detta handlat om en muslimsk familj så hade farsan varit en sjuk jeffel som håller sin tro framför sin dotters vilja jadi jadi... Fy vad hemskt att en muslimsk man ska bestämma så över kvinnorna i sin familj und so weiter. Här är det samma skit och så blir killen en "hjälte" som krigar mot det sjuka i samhället.

Summan av kardemumman är ungefär: Låt folk vara. Du förtjänar antagligen stryk för något du har gjort så var glad att alla inte är våldshetsare.

Back