Man blir inte ens förvånad längre.

Mang0 skrev:

Det rör sig ju inte om idioti i detta fallet. De har ju blivit uppfostrade utan att någonsin fått reda på hur allt går till.
Skulle du kunna programmera en av NASA's robotar? Tror inte det, varför kan du inte det då? Brist på information!
Dessa stackars människor har även de fått lida av brist på information, dock lite allvarligare än hur man programmerar robotar. :)

Jorrd skrev:
Det rör sig ju inte om idioti i detta fallet. De har ju blivit uppfostrade utan att någonsin fått reda på hur allt går till.
Skulle du kunna programmera en av NASA's robotar? Tror inte det, varför kan du inte det då? Brist på information!
Dessa stackars människor har även de fått lida av brist på information, dock lite allvarligare än hur man programmerar robotar. :)

Nej, det kanske va lite överdrivet att kalla dom puckon. Men ändå, hormonerna borde väl gett dom en "hint" i tonåren ?

EDIT: Vi är ju trots allt "grundprogrammerade" från födseln, till skillnad från en robot tillverkad av nasa. :)

Last edited:
PollySmurf skrev:

Det måste väl "rycka i brallan" på en religös tonåring också ? ;)

....Gaaaah, vad är det som händeeeeeeer i mina byxor mamma, kissmojängen känns konstig !

Mang0 skrev:
Det måste väl "rycka i brallan" på en religös tonåring också ? ;)

....Gaaaah, vad är det som händeeeeeeer i mina byxor mamma, kissmojängen känns konstig !

Haha, hade det hänt så hade dem väl fått sitta i bikten en hel dag.."förlåt mig fader för jag har syndat..." :rolleyes:

Ja, det kanske är så Brittan funkar. Hon kanske inte heller vet hur man gör :rofl
Tror ni på det så kan jag nog lura :arsele av er! :rofl :rofl

men hjälp, stackars människor. När hade deras überkristnaföräldrar tänkt berätta för dom om "blommor och bin" igentligen?

Jorrd skrev:

Ändå lite lustigt hur de har lyckats införskaffa så mycket info om något så "luddigt" som fertilitetskliniker, hur många av er vet var närmsta ligger, men helt lyckats undvika allt som har med sex att göra(JAG vet då iaf var sexbutiker, klubbar och annat ligger). Det sägs ju att samhället översvämmas av sex, sexinfo porr mm även om inte jag sett så mycket på "öppen gata"(läs: Dogging).

Alla, precis alla vet hur det funkar att göra barn.

Man kan bara inte missa det. Det är en omöjlighet.

Gick mannen runt o trodde att hans fru hade en kuk eller tvärtom?
Han hade ju kunnat fråga: "Asså jag måste bara få fråga, har du oxå en sån här?"

Han måste väl ha träffat en person som attraherat honom???
Detta finns inte :kocko

johngbg skrev:
Ändå lite lustigt hur de har lyckats införskaffa så mycket info om något så "luddigt" som fertilitetskliniker, hur många av er vet var närmsta ligger, men helt lyckats undvika allt som har med sex att göra(JAG vet då iaf var sexbutiker, klubbar och annat ligger). Det sägs ju att samhället översvämmas av sex, sexinfo porr mm även om inte jag sett så mycket på "öppen gata"(läs: Dogging).

Man skiljer barnen från omgivningen hela deras liv. Finns samhällen lite varstans i världen som bara har religiösa fundamentalister.
Ryska forskare har länge experimenterat på barn, de provade att låsa in dem i en glasbur från födseln till det att dem uppnådde en viss ålder. Ryssarna hade då hjärntvättat dessa barn så att de knappt visste ifall de fanns eller inte, genom att ringa ett telefonsamtal kunde de dessutom få barnen att börja döda folk hejvilt omkring sig.
Poängen med att jag berättar detta är att man kan lura i folk vad som helst! Bara man börjar när de är små, avskilj dem ifrån samhället som kanske får för sig att berätta hur allt ligger till.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!