Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mang0 skrev:
Mang0 skrev:
Jorrd skrev:Det rör sig ju inte om idioti i detta fallet. De har ju blivit uppfostrade utan att någonsin fått reda på hur allt går till.
Skulle du kunna programmera en av NASA's robotar? Tror inte det, varför kan du inte det då? Brist på information!
Dessa stackars människor har även de fått lida av brist på information, dock lite allvarligare än hur man programmerar robotar.![]()
BlueNote skrev:satan i gatan, hur kan man växa upp utan att ens höra talas om det.. tv, tidningar???
PollySmurf skrev:Religösa...
Mang0 skrev:Det måste väl "rycka i brallan" på en religös tonåring också ?
....Gaaaah, vad är det som händeeeeeeer i mina byxor mamma, kissmojängen känns konstig !
....Gaaaah, vad är det som händeeeeeeer i mina byxor mamma, kissmojängen känns konstig !
Mang0 skrev:
Jorrd skrev:Det rör sig ju inte om idioti i detta fallet. De har ju blivit uppfostrade utan att någonsin fått reda på hur allt går till.
Skulle du kunna programmera en av NASA's robotar? Tror inte det, varför kan du inte det då? Brist på information!
Dessa stackars människor har även de fått lida av brist på information, dock lite allvarligare än hur man programmerar robotar.![]()
johngbg skrev:Ändå lite lustigt hur de har lyckats införskaffa så mycket info om något så "luddigt" som fertilitetskliniker, hur många av er vet var närmsta ligger, men helt lyckats undvika allt som har med sex att göra(JAG vet då iaf var sexbutiker, klubbar och annat ligger). Det sägs ju att samhället översvämmas av sex, sexinfo porr mm även om inte jag sett så mycket på "öppen gata"(läs: Dogging).
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten