Man blir inte ens förvånad längre.

Mang0 skrev:
Det måste väl "rycka i brallan" på en religös tonåring också ? ;)

....Gaaaah, vad är det som händeeeeeeer i mina byxor mamma, kissmojängen känns konstig !
:lol

Hade jag inte suttit på jobbet så hade jag garvat högt! Dagens skönaste inlägg!

:D
Jag hoppas de får det riktigt roligt med sina nya kunskaper! :tuttar
Stackarna...

Det är ju en sak att man missar information om man är inlåst och avskärmad hela livet men annars borde man ju, om skallen fungerar ställa lite frågor för att få lite grepp om blommor och bin.... :kocko

Hur kan djur veta hur dom ska göra då? Dom får väl ingen utbildning direkt, o en del gökar ju bar en gång om året o då har dom redan gjort sig av med ungarna, hur lär sig då dom ungarna?

heinz_p skrev:
Ja du, knappast värre än så här iaf..
Bland det värsta jag har hört..hur funkar ett äktenskap i 8 år utan sex? :va

Han kanske kör båge och inte har tid över till annat :slicka

HanneZ skrev:
Hur kan djur veta hur dom ska göra då? Dom får väl ingen utbildning direkt, o en del gökar ju bar en gång om året o då har dom redan gjort sig av med ungarna, hur lär sig då dom ungarna?
Exakt. Jag skulle tro att reproduktion är en instinkt hos alla levande varelser, alltså något som man inte behöver lära sig utan man har den kunskapen medärvd i generna. Känns jättefel om det inte vore så. Hur skulle någon art överleva annars? Har vi ingen biolog här som kan svara på det?

Man kan bara grattulera den som lyckats undanhålla det faktum att folk knullar för nöje och fortplantning :tungan för två individer som dessutom under 8 år själva misslyckats med upptäckten.

Med tanke på hur öppet det är idag i västvärlden med sex o all dess avarter kontra att man inte sett det... otroligt! :hihi

Då har de lite o ta igen :banana

Jamena en svensk tonåring gör väl den upptäckten i 10-12 års åldern... dessa var 35 typ.
/E

Det här är någon sjuk variant på hjärntvätt och avhållsamhet i religionens värld.
Tror inte det är sant, kunde dem se eller låg dem i glasburkar, något måste väl ha fått fart på hormonerna under de sista 20-25 åren.

HanneZ skrev:

Sexualdriften är en av de största instinkterna hos djur. Det är medärvt. De vet vad de ska göra, var på kroppen de ska söka, s.a.s. Sedan, liksom människan, lär de sig efter var gång.

Djur har 3 huvudsakliga instinkter:
Föda
Fortplantning
Försvar (revir etc.)

Liksom människor har. Så tror det är mycket svårt att undgå fortplantningsinstinkten i någon form, om man är människa. Så har man missat det totalt i 35 år eller var det nu var... ja.. då e man duktig helt enkelt! :klappar

:angel

Bara att konstatera: Barnlöshet ÄR ärftligt :4skrika

Allt som står i press och på internet är sant, eller hur :7peta

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back