korvgubbe skrev:ett argument till att få stänga gränserna....
Ok....
Ni som sett player hater´s ball med Dave Chapelle, vem skulle vinna härinne?
Keep on hatin´! Nu skall jag äta lunch!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
korvgubbe skrev:ett argument till att få stänga gränserna....
korvgubbe skrev:Jag tycker den är rätt så ointressant eftersom han använder den som ett argument till att få stänga gränserna.... Det vore lika korkat som att förbjuda tyskar att flytta hit av rädslan för att någon av dem är en gammal nazist.....
ah17 skrev:Nej verkligheten är skrämmande när den kommer nära.
korvgubbe skrev:Jasså, inte det, då var ju hela exemplet rätt menlöst...
korvgubbe skrev:...nån enstaka... bra bidrag..förakt..
hrm.. är det här anledningen till dagens bitterhet?
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,736987,00.html
.....plötsligt börjar jag ana vem som står med ryggen till på den här bilden:![]()
korvgubbe skrev:Så du har öppna dörrar för alla svenskar som vill bo hos dig?![]()
Jasså, inte det, då var ju hela exemplet rätt menlöst...
ah17 skrev:Du begriper tydligen inte.
En liknelse som var lite för svår för dig tydligen.
korvgubbe skrev:...men visst är det en självklarhet att vi ska ha chansen att kasta ut gäster som missköter sig...
Markus skrev:Tror du chansen till det ökar eller minskar genom att man i praktiken delar ut medborgarskap som man delar ut en hjälpsändning i Mogadishu?

korvgubbe skrev:Det är ju bara var tionde asylsökande som ges asyl?! Jag tycker inte det är så ofattbart mycket att jag hade jämnfört det med fri utdelning....![]()

Markus skrev:
korvgubbe skrev:"Andelen asylsökande som får tillstånd i första instans har sjunkit från 21 procent år 2002 till tio procent 2004. "
http://www.temaasyl.se/templatesTemaAsyl/TA_Article____5849.asp
Orca69 skrev:Liten sidofråga, är lite trötter så man kanske missat nåt men..
Vad är definitionen av "omvänd rasism" för er här i denna diskussion?
För mig betyder det att en person på grund av sin etniska härkomst får en positiv särbehandling av personer som annars är rädda att framstå som rasister.
Rasism, mot vita eller från vita är just det, rasism.

Hur ska man annars förklara hur det ser ut*? Gör gärna ett försök, jag är uppriktigt intresserad.korvgubbe skrev:...alla gängvåldtäkter ...som drabbar ...svenskar beror på att förövarna hatar oss ...

Ok då vet jag. Men för mig är det vanlig rasism, spelar ju ingen roll vilket håll den riktas åt, rasism är rasism.korvgubbe skrev:Jag tror de flesta syftar på att det uppenbarligen är så att alla gängvåldtäkter och misshandelsfall som drabbar helvita goda svenskar beror på att förövarna hatar oss svennar och därför ger igen på det sättet!
Edit1:
- alltså handlar det om att invandrare ogillar svenskar....
Har själv inte hunnit med att gnälla nåt men jag känner fan för det. En massa jobb och får varken hojåka eller sex. Rågnäll!Nitrogen skrev:Det var mig ett jääävla gnäll i MIN tråd. Har ni ont någonstans eller vad är det frågan om?
![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen