M!

Markus skrev:
Kan någon förklara nu hur ovanliga de här synsätten är?

Troligen ingen. Frågar du ah så säger han att de är i de absolut vanligaste.. att så gott som alla multikulturella figurer tycker så..

Frågar du mig eller bonny så säger vi säkert att de är ovanligare än vi tror...

Men som jag sa i en tråd häromdagen. En av de viktigaste skaerna är att börja ifrågasätta och våga prata om det. inte vara så rädda för "rasiststämpeln" och sluta vara maniskt politiskt korrekta...

....samtidigt brukar "utmedpackarna" rätt snabbt sabba debatten så är man tillbaka på ruta ett.

korvgubbe skrev:
En av de viktigaste skaerna är att börja ifrågasätta och våga prata om det. inte vara så rädda för "rasiststämpeln" och sluta vara maniskt politiskt korrekta...

Ja, men det ser ju bra dystert ut.
Dessutom har ju alal i Riksdagen redan proklamerat att alal som inte tycker som de är rasister så nu har de målat in sig i ett hörn, svänger de nu så är de ju per automatik rasister.

Det behövs fler mörka i riksdagen med andra ord - det är ju bara de som vågar och kan säga det många tycker.

Så, var anmäler man sig till kampanjen?

EDIT:
varför skriver jag så frekvent "alal" istället för "alla"?

ah17 skrev:
Ja just det. Vad var hans uppmaning? Döda alla bögar?

Vet inte om du skrev med irono eller inte, men detta kan ju ganska lugnt slängas i måndagens avfallskvarn. :fatta!

Han var inte ens nära att uppmuntra om någonting liknande.

Markus skrev:
Nej, jag kände efter och där finns ingen sand - varken strand- eller akvariesand.

Ögonsand? :confused:

(Det är klykan fram du ska gräva i, inte bak....)

John skrev:
Vet inte om du skrev med irono eller inte, men detta kan ju ganska lugnt slängas i måndagens avfallskvarn. :fatta!

Han var inte ens nära att uppmuntra om någonting liknande.

Nej jag vet. Det är därför som jag menar att jämförelsen som Chrille försöker göra är missvisande. Är du med?

En kollega skrev riktlinjerna till ett parti som han kallar M.I.

Jag vågar inte lägga upp den texten här, då den bryter mot de flesta lagar och moraliska regler, men rolig är den.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg