När du slutar våldta och rånmörda. Tror jag.En sak som jag funderat på är detta uttryck; tredjegenerationens invandrare. När fan blir man Svensk egentligen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
När du slutar våldta och rånmörda. Tror jag.En sak som jag funderat på är detta uttryck; tredjegenerationens invandrare. När fan blir man Svensk egentligen?
Senast jag kollade var det inte kränkande att rösta. Inte ens på SD.![]()
Ekonomisk nedgång och sviktande utbildningsnivå?Skulle det vara så kanske det inte är så svårt att finna orsaken till det.
Ekonomisk nedgång och sviktande utbildningsnivå?
Fan, du har rätt. Det är inte så svårt.
Fel,fel,fel.Ekonomisk nedgång och sviktande utbildningsnivå?
Fan, du har rätt. Det är inte så svårt.
Normalt ska man ju inte hänga ut folk som inte är dömda för ett brott. Misstanke ska inte resultera i att man hängs ut som brottsling i media. Kanske därför de maskerat fotot?
Skulle det vara så kanske det inte är så svårt att finna orsaken till det.
Men jag förstår inte varför svarta ofta blir vita när det väl ska blurras.
Görs det med flit eller kan folk inte hantera photoshop/whatevah?
Nä men konsekvenserna är väl lite större via valsedeln än att skriva några ord på ett forum, personen som skriver kanske inte alls är så otrevlig eller dylikt som man kan tro.
När du slutar våldta och rånmörda. Tror jag.
Det är mycket medvetet val och med flit.
det dröjer väl inte länge innan vi ser ordet invandrare som synonym till mördare i våra Svensk ordböcker![]()
En sak som jag funderat på är detta uttryck; tredjegenerationens invandrare. När fan blir man Svensk egentligen?
Hihi, det är ett ganska känt fenomen.
http://www.expressen.se/nyheter/1.1270048/han-ville-bli-en-stjarna
=
Skulle de låta hudfärgen synas tydligt så blir det ju inte så många 28:åriga allsvenska-guld-vinnare kvar att välja på och då skulle ju syftet med att avpersonifiera/anonymisera bilderna vara meningslös...
Finns inga svenska noshörningar. Känner inte en invandrare som vill bli kallad för svensk.
Finns inget fel i att vara stolt över sitt ursprung, vare sig man är invandrare eller svensk.
3generationens invandrare som bryter mer än personen som varit här 3år ska han bli kallad "svensk" enligt dig?
Ne, jag tycker att vi ska ta bort ALL form av beskrivning och hålla oss till "en man i 25-årsåldern" eller liknande.
En sak som jag funderat på är detta uttryck; tredjegenerationens invandrare. När fan blir man Svensk egentligen?
Beställd!
Tack för tipset.![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |