Mörka invandrare Vs Ljusa invandrare Vs Svenskar

Vad är problemet? Vill de inte ha dem där ska de få slippa? Jävla överförmynderi. Det måste väl vara det enda stället i Sverige där politikerna faktiskt talar för den allmänhet som röstat fram dem och som de faktiskt är ämnade att representera?

Låt dem få bo hemma hos er då, ni som klankar på Vellingeborna.

Last edited:
Låt dem få bo hemma hos er då, ni som klankar på Vellingeborna.

Då får de väll flytta till ett finare område. Har svårt att se ett öppnande av en flyktingförläggning på Östermalm. :rolleyes:

Vill man inte bo bland flyktingförläggningar får man helt enkelt lyfta sig från socialgrupp-3. :glömdet

Dom som är dom riktiga rasisterna är ju invandrarna själva! inte alla men många, fråga tex vad muslimer tycker om judar, eller vad dom tycker om svarta människor eller om "svennar" för den delen.

--fråga tex vad muslimer tycker om judar, eller vad dom tycker om svarta människor eller om "svennar" för den delen.
Intressant..."muslimer" gillar inte svarta människor?
Hur fungerar detta i t.ex. den muslimska befolkningen i Nigeria? Hatar dom
sig själva då ?

Invandrare, muslimer och utlänningar är ju ganska vida begrepp. Egentligen är
det tämligen meningslöst att tillskriva dessa en specifik egenskap som "rasism".
Det finns väl drygt en miljard muslimer...är alla rasister?

Intressant..."muslimer" gillar inte svarta människor?
Hur fungerar detta i t.ex. den muslimska befolkningen i Nigeria? Hatar dom
sig själva då ?

Invandrare, muslimer och utlänningar är ju ganska vida begrepp. Egentligen är
det tämligen meningslöst att tillskriva dessa en specifik egenskap som "rasism".
Det finns väl drygt en miljard muslimer...är alla rasister?

Det får du ta reda på själv, jag vet bara av egen erfarenhet.
Tror dom flesta muslimer inte gillar något annat än just muslimer själva.
Sen skrev jag i mitt tidigare inlägg, att alla inte var på detta sett, men de missade du.

Kanske är för att andelen ockuperade muslimska länder vs. andelen ockuperade kristna & judiska länder är en smula ojämnt fördelad.
Det är fler muslimer som haft "kristna" eller "judiska" tanks på sina bakgårdar än tvärtom... Rykten säger att folk blir kinkiga av tanks i rabatten eller vit fosfor i sandlådan och då kan kinkigheten riktas mot den som kört dit tanksen eller flygbombat med fosforn...

Tror iofs att de judiska sympatierna för muslimer bland de judar som fått hamas-raketer i skallen är rätt obefintliga...

Edit: F.ö. är det väl oftast folk som bor i oroshärdar som flyr och då är det ju inte heller så ovanligt att de hyser ett visst agg mot dem som tvingat dem fly. Jag skulle få fördomar mot bastu och tango om finnarna bombade oss tillbaka till stenåldern så jag fick ta lillgrabben under armen och fly hals över huvud.

Last edited:
Kanske är för att andelen ockuperade muslimska länder vs. andelen ockuperade kristna & judiska länder är en smula ojämnt fördelad.
Jo, tycker man det är irriterande att någon försöker skydda ens folk mot den sympatiska Talibankulturen så kan man ju förstå dom som kommer till Sverige & visar inget annat förakt & orespekt mot oss & våra värderingar.
Det verkar inte hjälpa att vi är tämligen Israelkritiska & av Bin Laden anges som enda västlandet som inte förtjänar att utsättas för terrorattentat.

Jag tror att troligare ledtrådar hittas i Koranen som t.ex. :

"48:29 Muhammed är Guds apostel och de som följer honom är fruktansvärda mot de otrogna men barmhärtiga mot varandra."

9:29 Strid mot dem till vilka skriften blev given, men som ej tro på Allah och den yttersta dagen, ej helighålla vad Gud och hans apostel förklarat heligt, och ej bekänna sig till islam, tills de villigt giva tribut och ödmjuka sig.

47:4 När ni möter dem som är otrogna, så halshugg dem, tills ni anställt ett blodbad bland dem! Slå dem då i bojor.

Tabari IX: 69 ( hadith ) Profeten sade: Att döda otrogna är en bagatell för oss.

Att som makthavare i vårt land driva en officiell linje av strävan mot trygghet, frihet & jämlikhet, samtidigt som man cementerar & försvarar etablerandet av denna förtryckarkultur här är tragikomiskt på högre nivå än man trodde fanns.

Last edited:
Näääe då, jag sket i det medvetet eftersom du omöjligt kan veta om det är sant eller inte....:tummenupp

Skrev heller inte att det var fakt, utan mina egna erfarenheter. :tummenupp

Det är fler muslimer som haft "kristna" eller "judiska" tanks på sina bakgårdar än tvärtom... Rykten säger att folk blir kinkiga av tanks i rabatten eller vit fosfor i sandlådan och då kan kinkigheten riktas mot den som kört dit tanksen eller flygbombat med fosforn...

Tror iofs att de judiska sympatierna för muslimer bland de judar som fått hamas-raketer i skallen är rätt obefintliga...

Edit: F.ö. är det väl oftast folk som bor i oroshärdar som flyr och då är det ju inte heller så ovanligt att de hyser ett visst agg mot dem som tvingat dem fly. Jag skulle få fördomar mot bastu och tango om finnarna bombade oss tillbaka till stenåldern så jag fick ta lillgrabben under armen och fly hals över huvud.

Jo visst jag kan förstå att dom är förbannade, men har dom inte krigat i all evighet också?

Nästa lite så att dom får skylla sig själva.

Jo, tycker man det är irriterande att någon försöker skydda ens folk mot den sympatiska Talibankulturen så kan man ju förstå dom som kommer till Sverige & visar inget annat förakt & orespekt mot oss & våra värderingar.
Det verkar inte hjälpa att vi är tämligen Israelkritiska & av Bin Laden anges som enda landet som inte förtjänar att utsättas för terrorattentat.

Jag tror att troligare ledtrådar hittas i Koranen som t.ex. :

"48:29 Muhammed är Guds apostel och de som följer honom är fruktansvärda mot de otrogna men barmhärtiga mot varandra."

9:29 Strid mot dem till vilka skriften blev given, men som ej tro på Allah och den yttersta dagen, ej helighålla vad Gud och hans apostel förklarat heligt, och ej bekänna sig till islam, tills de villigt giva tribut och ödmjuka sig.

47:4 När ni möter dem som är otrogna, så halshugg dem, tills ni anställt ett blodbad bland dem! Slå dem då i bojor.

Tabari IX: 69 ( hadith ) Profeten sade: Att döda otrogna är en bagatell för oss.

Att som makthavare i vårt land driva en officiell linje av strävan mot trygghet, frihet & jämlikhet, samtidigt som man cementerar & försvarar etablerandet av denna förtryckarkultur här är tragikomiskt på högre nivå än man trodde fanns.

Man blir fan mörkrädd när man läsaer skiten!
Undra hur världen skulle se ut om vi inte hade någon religion? jag tror inte det skulle vara mkt sämre.
Om karma var en religion så skulle det vara det närmaste religion jag kan tänka mig att följa.

Last edited:
Back