Det var ju noll och ingen aktivitet på resten av jenget, jag tar time out.
Återkom när ni har bättre föreningskänsla och sytt upp egna trikåer.![]()
du fick ju piskan och skulle ha använt den...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju noll och ingen aktivitet på resten av jenget, jag tar time out.
Återkom när ni har bättre föreningskänsla och sytt upp egna trikåer.![]()
du fick ju piskan och skulle ha använt den...
En sak som jag funderat på är detta uttryck; tredjegenerationens invandrare. När fan blir man Svensk egentligen?
Förstår mycket väl vad det hela handlar om. Hur det än är finns det inga personer som talar blattesvenska som vill intrigera i det svenska samhället.
Vi behöver en omstart, skall vi ha team-building i OT2?
Nu är vi i Sverige så här tar vi inga beslut förrän alla är överens.![]()
Att invandrare våldtar mer och råare än vad svenskar gör kan du inte förklara med nivån på socialbidraget.
Normalt ska man ju inte hänga ut folk som inte är dömda för ett brott. Misstanke ska inte resultera i att man hängs ut som brottsling i media. Kanske därför de maskerat fotot?
Här är en till på denna länk är han mörkhyad, men kollar man expressen framsida så är han skapligt ljus.
http://fotboll.expressen.se/Nyheter/1.1798672/aklagaren-vill-ha-stjarnan-utvisad
Lustigt att dom gör så tycker jag.
Läs om läs rätt. Och jo, hur man har det ställt spelar in på kriminaliteten. Framförallt i ett land med en högre grad av välfärd. Det kan nog de flest insatta i ämnet hålla med om.
Lustigt att dom gör så tycker jag.
Våldtar man för att man är muslim då? Eller kanske bara för att man är dum i huvudet? Eller för att man är frireligiös smålänning? Eller... Eller kanske rentav har ett förnamn som börjar på Y och ett jefligt lustigt efternamn som börjar på B?Man våldtar inte för att man är fattig, oavsett vad "insatta" tutar i kreti och pleti.
Våldtar man för att man är muslim då?
Absolut, det finns inga som våldtar så mycket eller kastar så många stenar på brandmännen som de allra flitigaste moskébesökarna.
Våldtar man för att man är muslim då? Eller kanske bara för att man är dum i huvudet? Eller för att man är frireligiös smålänning? Eller... Eller kanske rentav har ett förnamn som börjar på Y och ett jefligt lustigt efternamn som börjar på B?
Tjitt! Jag skulle raljera lite lojt (eftersom jag i allmänhet är rätt ointresserad av både mussar, krillar och allsköns religiöst pack) och så kom en sådan utläggning. Du är verkligen hard-on-internet discussions! Krädd till dig.Det är inte en ‘ja’- eller ‘nej’-fråga. Jag vet att kvinnosynen i muslimska länder är annorlunda vår och jag vet att muslimer inte dricker alkohol, jag drar därför slutsatsen att deras kvinnosyn inte är kompatibel med vår frigjorda syn på sexualitet även för kvinnor. Faktum är ju att män från muslimska länder är kraftigt överrepresenterade vid våldtäkter och jag tror att svaret finns i kulturen och religionen, ja. Om det är samma sak som att man automatiskt våldtar för att man är muslim? Nej det tror jag absolut inte. Men vad kan annars anledningen vara? Tror du den är genetisk? Usch, nej det tror inte jag. En adopterad eller sekulär fd medborgare i ett muslimskt land är sannolikt inte alls överrepresenterad i sexualbrottsstatistik. Är det fattigdoM? Nej, de är väl inte fattigare än andra invandrare och våldtäkt råder knappast bot på fattigdom.
Kan många brott förklaras med fattigdom? Ja det tror jag
Kan alla brott förklaras med fattigdom? Nej det tror jag inte
Kan vissa brott förklaras med underliggande kulturella skillnader?Ja det tror jag
Varför är det här så svårt att föreställa sig, många kommer från regioner där kvinnan skall vara inlåst och alkohol = dödsstraff. Hit kommer de på två veckor och här går tjejerna i kort-kort, beter sig lösaktigt på gott och ont och går på fest utan vakt och dessutom är de fulla och visar lökarna. Tro fan att det slår slint.
Men usch nej, vi skyller på fattigdomen så slipper vi fundera på det mer.
Man våldtar inte för att man är fattig, oavsett vad "insatta" tutar i kreti och pleti.
Kan alla brott förklaras med fattigdom? Nej det tror jag inte
Kan vissa brott förklaras med underliggande kulturella skillnader?Ja det tror jag
Varför är det här så svårt att föreställa sig, många kommer från regioner där kvinnan skall vara inlåst och alkohol = dödsstraff. Hit kommer de på två veckor och här går tjejerna i kort-kort, beter sig lösaktigt på gott och ont och går på fest utan vakt och dessutom är de fulla och visar lökarna. Tro fan att det slår slint.
Men usch nej, vi skyller på fattigdomen så slipper vi fundera på det mer.
E du på riktigt ,eller?Men snälla du...
Men du också, snälla, kom igen...
Oj jäklar vad hetsigt. Ett par ömma tår där kanske? Det var några märkliga tolkningar ni gjorde. Det är ju detta som är det tragiska. Snedvridna fördomar som drar alla över en kam. Men här har vi två rätt så bra exempel på vad jag tror är en av anledningarna till att SD växer.
Kan ni inte läsa vad jag skrivit innan också. Jag har försökt att få ut några av mina tankar kring problemet och påstår inte att det är den absoluta sanningen. Och snälla gör inga felcitat eller försök att få det att låta som att jag sagt något som står i rak motsats till era fördomar. Tack.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |