Lotteri - Vinn en ny motardhoj mm

wheelie82 skrev:
2348611 Sådärja, nu har jag beställt en hoj och ett skinnställ.. Dvs två lotter. Perfekt eftersom jag blev bestulen på min förra husaberg.
:tummenupp :tummenupp

Dominator-Rocks skrev:
2348663 Jag vill veta vad försäkringen kommer att kosta! Kan jag få ett reg nr ?

Hojen är min !!! :mad: :yoparty
Tyvärr vet jag inte vad regnumret är på lotthojen men jag pyntar 1358 hel/hel för min 05a. Ta det som ett exempel.

woodii skrev:
2348881 snacka om smart grej för att få pengar till sin nya hoj:)
Fools !!

"ta det som ett skämt"
HÖHÖ, i själva verket har jag köpt hojen på avbetalning och pyntar av på lånet i samma takt som pengarna kommer in på kontot..


På riktigt: köp en (gärna flera) lott, vinn hojen och kom och kör en sväng på asfalten som lotteriet betalar :tummenupp :)




Till alla andra:
Drog iväg en bunt lotter till igår, håll kollen i brevlådan:tummenupp
 
Last edited:
Lott beställd. Orka ha en Husa. Men det går väl att svina ner om man nu råkar få den.
 
Dominator-Rocks skrev:
2342114 :tummenupp Gött att du ser det som en donation då vinstlotten redan är såld ! :D


Bäst att visa upp vinstlotten igen då, då ingen verkar fatta !!! :yoparty :yoparty
 
Last edited:
Tjo

Nyss hemkommen fråm SM i Strängnäs...
Ska sätta mig och gå igenom senaste dagarnas aktivitet på kontot så fort jag fått pilla naveln lite :va
 
Man lever bara en gång. Ska pallra mig iväg till banken och bästela nån lott..

Lovar att jag skutar med enduro och börjar med supermotard om jag vinner. :D :tomten
 
Farstamannen skrev:
2358748 Hur många lotter finns kvar?
Svårt att svara på eftersom en massa lotter är utdelade till klubbens medlemmar, till lite företag osv. Men det han som är sammanhållande sagt är att vi tyvärr säljer sämre än förra året. Färre sålda lotter = större vinstchans per lott. :tummenupp för er, :näsblod för oss
 
Idag går en liten bunt till iväg. Sen tog kuverten slut....

Jag får be er att ange att det är lotter som inbetalningen gäller. De som styr över finalen i back-sm i september har satt anmälningsavgiften till 200 så det är lite kaos p åkontot just nu:näsblod
 
Supermoto skrev:
2363223 Idag går en liten bunt till iväg. Sen tog kuverten slut....

Jag får be er att ange att det är lotter som inbetalningen gäller. De som styr över finalen i back-sm i september har satt anmälningsavgiften till 200 så det är lite kaos p åkontot just nu:näsblod

Vilken tur att jag skrev 1 st lott då när jag betalade :)

Edit: Den kom idag så nu vet jag numret på vinstlotten :hihi
 
Last edited:
Supermoto skrev:
2363223 Idag går en liten bunt till iväg. Sen tog kuverten slut....

Jag får be er att ange att det är lotter som inbetalningen gäller. De som styr över finalen i back-sm i september har satt anmälningsavgiften till 200 så det är lite kaos p åkontot just nu:näsblod


Aj fan, hur gör man om man redan skickat in 200 bagare utan att skrivit att det gäller en lott då?
 
bidrag

Känns bra detta inte nog med att man kommer vinna en husabergare man har bidragit till motorsport också. :tungan
 
Jasså...Jag som trodde jag skulle vinna Husabergaren;)
Har nästan fixat en Pickup för att få hem den :D:D:D:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top