Lotteri - Vinn en ny motardhoj mm

utlottningen borde ju vara nu eller för ett tag sen, skulle det inte vara i samband med prispall-ceremonin?
 
wheelie82 skrev:
2464565 utlottningen borde ju vara nu eller för ett tag sen, skulle det inte vara i samband med prispall-ceremonin?

Utlottningen e klar!, konfrencieren(speakern) vann... :rolleyes: , lyckans ost, o jag som hade hyrt kärra o allt..
 
Last edited:
Jasså!? Hehe. Samma speaker som på SM:et i juni? Skön kille(gubbe) isåfall. Grymma ööörebero-uttal på det mesta. :tummenupp Vågade faktiskt inte köpa hoj innan detta var klart, men nu ska jag shoppa husaberg :yoparty
 
Vem är han då:va :va :va

Så man kan ta o hälsa på honom....eller nåt:lol :lol :lol

Skojjar lite;)....Man få väl gratulera så gott till vinnaren:yoparty :tummenupp
 
BigAir skrev:
2464564 Om du talar sanning, så grattis!
Ska du sälja eller köra med den?


Om jag nu hade vunnit den så hade jag SÅKLART KÖRT DEN, osså hade det funnit en nyservad Dominator till en billig peng på blocket!
 
Nu finns resultatet av dragningen på www.teknismc.se
Bara att gå in och glo.

Som Razman sa så vann Bosse hojen, helt galet :)

Skoj att hojvinnaren var på plats för att få med sig hojen på en gång.

Det delades ut en del andra fina priser till oss som kör Husaberg eftersom det var sista (andra) rejset i Husaberg Trophy. Det delades ut titansystem från Akra, fälgar, däckvärmare, slirkoppling mm. Jag vann såklart inget, "int' ä ja bitter", hehe






MangeH skrev:
2464589 Nu skojar du va???:va
Varför skulle det vara skoj? Apfränt när han skulle få lottnumret att läsa upp och han istället blev fråntagen micken och en annan kille läste upp numret:D
 
Varför skulle det vara skoj? Apfränt när han skulle få lottnumret att läsa upp och han istället blev fråntagen micken och en annan kille läste upp numret:D[/QUOTE]


Helt sjukt, o jag som tjatade på Dig om lotter :) , jag tror det var en lott som låg på carlbarks när jag var där o handlade, för jag hade bara några nummer lägre..., så nära har jag aldrig varit en vinst, ja, jag är jättebitter, dessutom har jag blivit helt såld på motard, o har en sporthoj...
Grattis Speaker-Bosse till Husan!:tummenupp
 
Jonte VSB R-T skrev:
2464658 Vad var det för lottnummer som vann?
1:a pris gick till lott nummer - 334
Den lycklige nyblivne husabergägaren heter Bo L****.

2:a pris gick till lott nummer - 404
Den lycklige vinnaren av skinnstället heter Anders L****

3:e pris gick till lott nummer - 910
Presentkortet kan kvitteras ut av Stefan S***
 
Wiseguy skrev:
2464674 1:a pris gick till lott nummer - 334
Den lycklige nyblivne husabergägaren heter Bo L****.

2:a pris gick till lott nummer - 404
Den lycklige vinnaren av skinnstället heter Anders L****

3:e pris gick till lott nummer - 910
Presentkortet kan kvitteras ut av Stefan S***

Grattis till alla som vann :tummenupp

Själv hade jag lott 909 har jag för mig. Hittar inte lotten just nu. Har ju lagt den på ett säkert ställe :rolleyes: :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top