Lotteri - Vinn en ny motardhoj mm

nu blev ja me sugen :tungan

svara fort någon och säg om det är för sen eller inte.
annars för ja över pengar såfort ja kommer hem :tummenupp

ja blev så grymt sugen på en extra leksak utöver ninjan:tuttar
 
Jojjen skrev:
2457825 hallå någon?? e de för sent eller inte? :confused:

Dragning den 16e men om det är för sent får någon annan avgöra. Jag köpte för någon dag sedan.
 
Drkosmos skrev:
2456034 Är det försent att köpa en lott ?
Ja, tyvärr. Sätter du in pengar idag syns de inte förrens tidigast imorron och då är det liksom försent.

Det som skulle kunna funka om du hemskt gärna vill ha lotter är insättning på mitt privata konto förutsatt att du har FSB så jag ser inbetalningen direkt och kan lägga undan lotter. Du får lottnumren "med vändande post" men själva lottkvittot hinner troligen inte fram i tid.

Jojjen skrev:
2457825 hallå någon?? e de för sent eller inte? :confused:
Samma idé för dig oxå såklart :)
 
Last edited:
Snackade med ett medium idag!!

:) Och hon förtäljde följande den 16/9 kommer du vinna en ny Husaberg FS650e 06

Jag som bara har gått o hoppats hela tiden, men nu vet jag, faan vad skönt!!

Går det bra om jag kommer upp imornkväll?? Jag skall jobba hela dagen!!
 
Dominator-Rocks skrev:
2462258 :) Och hon förtäljde följande den 16/9 kommer du vinna en ny Husaberg FS650e 06

Jag som bara har gått o hoppats hela tiden, men nu vet jag, faan vad skönt!!

Går det bra om jag kommer upp imornkväll?? Jag skall jobba hela dagen!!

Va fan då hade ju den där spågumman jag gav 2000kr fel.:va
 
Jonte VSB R-T skrev:
2462812 Va fan då hade ju den där spågumman jag gav 2000kr fel.:va


Mjo det hade nog vart smartare och lägga pengarna på lotter åå försökt få tag på den jag köpte...
 
Last edited:
Tycker det är lite nervöst att bara sitta och vänta på att om mindre än 24 timmar bör ha fått besked om vem som är ägare till en husa. Känner sig lika körkåt som när man tog hojkort fast jag saknar hoj. Förbannade husabergare till att sätta sina spår.
 
Grrrooov skrev:
2462924 Tycker det är lite nervöst att bara sitta och vänta på att om mindre än 24 timmar bör ha fått besked om vem som är ägare till en husa. Känner sig lika körkåt som när man tog hojkort fast jag saknar hoj. Förbannade husabergare till att sätta sina spår.


Instämmer totalt:tummenupp :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top