Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rallysmurfen skrev:2341122japp, då var pengarna insatta, samma pg nr som förra året =)
de e bara å ge mig hojjen direkt =)
Maggy skrev:2342036Ser det mer som en donation... syftet med det hela är ju gott!
Om jag vinner så är det tur men det har jag aldrig.
Supermoto skrev:2347594Tack till alla för era inköp som hjälper oss att bygga vidare på Sveriges bästa supermotobana![]()
Igår gick det iväg en laddning så håll utkik efter den snygga brevbärartjejen.![]()
Ni som precis nyligen beställt har jag såklart ännu inte gjort något med men vänta ett par dar till så....
"reggad korrekt" hur menar du??Rudis skrev:2347665Jag har ju bara A-Begr körkort, så de vore ju trist om den inte var reggad korrekt, då måste jag ju sälja den precis som den där 15åringen gjorde förra året...
Supermoto skrev:1913385
Jag svara även på frågor osv här om det behövs.
Precis, visste inte hur det låg till ! Men nu vet jagSupermoto skrev:2347679"reggad korrekt" hur menar du??
Utan att ha kollat så är den reggad precis som alla andra husor. Tänker du på ursprungseffekten (6kW) ??
Vi fick en av de allra första som kom till landet för att ha en hoj att visa på rejs och så. Varför undrade duBiturbo skrev:2347756Är det en redan inhandlad 06:a eller köps den efter lotteriet är fördigt?
GreeejjjtRudis skrev:2347758Precis, visste inte hur det låg till ! Men nu vet jag
Tackar!
det kan du nog fundera över när du vinner denDominator-Rocks skrev:2348663Jag vill veta vad försäkringen kommer att kosta! Kan jag få ett reg nr ?
Hojen är min !!!![]()
![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |