LMS RR Bjuder in till Licenskurs April 2006

Jag undrar fortfarande om jag är med eller ej. Hur får man pengarna tillbaka om man inte kommer med? När?

Om jag inte kommer med på den här kursen så är det ju liksom försent att hoppa på en annan kurs, och då kan jag lika gärna skippa hela idén liksom.

Information, tack! :4skrika

Mattias skrev:
Jag undrar fortfarande om jag är med eller ej. Hur får man pengarna tillbaka om man inte kommer med? När?

Om jag inte kommer med på den här kursen så är det ju liksom försent att hoppa på en annan kurs, och då kan jag lika gärna skippa hela idén liksom.

Information, tack! :4skrika

vadå? den uppdaterades senast 27:e feb, om du har betalat så pengarna finns på Mickes konto(3 bankdagar från du gjorde din transaktion tills de syns på mottagarsidan) tills dess så borde du ha stått med, har du betalat till rätt PG nummer? om du inte mailat/ringt till Micke som håller i kursen, hur kan du begära information här?

Eftersom du skriver dina frågor här och förväntar dig att Micke surfar sporthoj varenda dag, ge honom betalt för det då :lol

är sporthoj.com ett support forum för LMS RR/Licenskurs etc? naaah, skulle knappast tro det.
maillistan lmsrr@yahoogroups.com fungerar bättre som det.

Så, se till att fråga rätt person om information (tex den som är ansvarig för det du efterfrågar) så ska du nog få ett svar.

//håkan

håkan skrev:
om du inte mailat/ringt till Micke som håller i kursen, hur kan du begära information här?

Eftersom du skriver dina frågor här och förväntar dig att Micke surfar sporthoj varenda dag, ge honom betalt för det då :lol

är sporthoj.com ett support forum för LMS RR/Licenskurs etc? naaah, skulle knappast tro det.
maillistan lmsrr@yahoogroups.com fungerar bättre som det.

Så, se till att fråga rätt person om information (tex den som är ansvarig för det du efterfrågar) så ska du nog få ett svar.

//håkan

Ha ha...du är rolig. Jag mailade honom den 27é februari och har fortfarande inte fått svar.
Om kursen tar max 50 personer och det är 62 personer som har betalat så är man ju nyfiken på vad som händer med pengarna man satt in. Om kursen är full så borde väl pengarna återbetalas, eller kommer ni släppa vip-platser? :va

Eftersom jag lever på klara besked är jag väl inte jättenöjd med informationen som ligger på den aktuella sidan. Det står i klartext att det är 50 som kommer med. Är det så att flera kommer med så kan man väl meddela det istället för att insinuera det ena och det andra på nåt annat ställe än där det VERKLIGEN borde stå.

Ja, jag är sjukt trött på vinter och skit, så min stubin är kortare än den brukar vara annars. Jag har iofs inte kollat mailen idag, så Micke KAN ha svarat. OM det är så så kan ni bortse från det här sura inlägget.

Mattias skrev:
Eftersom jag lever på klara besked är jag väl inte jättenöjd med informationen som ligger på den aktuella sidan. Det står i klartext att det är 50 som kommer med. Är det så att flera kommer med så kan man väl meddela det istället för att insinuera det ena och det andra på nåt annat ställe än där det VERKLIGEN borde stå.

Ja, jag är sjukt trött på vinter och skit, så min stubin är kortare än den brukar vara annars. Jag har iofs inte kollat mailen idag, så Micke KAN ha svarat. OM det är så så kan ni bortse från det här sura inlägget.

Men för f*n låt inte ditt tråkiga beteende smitta av sig på andra :död

alla som anmält sig OCH betalat kommer med, pungt slut (så sa Micke till mig förra veckan iallafall)

Tycker du informationen är FELAKTIG(surpuppa), meddela det till ANSVARIG(micke) och sluta skrik ut ditt tråkiga bettende på ett sånt här forum :4skrika :sparka :7peta
och dessutom, KLARA BESKED? då är du ju på fel forum iallafall :hihi

Solan skrev:
Ha ha...du är rolig. Jag mailade honom den 27é februari och har fortfarande inte fått svar.
Om kursen tar max 50 personer och det är 62 personer som har betalat så är man ju nyfiken på vad som händer med pengarna man satt in. Om kursen är full så borde väl pengarna återbetalas, eller kommer ni släppa vip-platser? :va

men då, är du säker på att mailet kommit fram? du vet väl att det finns minst ett svart hål på internet som suger i sig både det ena och andra? :hihi

Lyft luren, ring ;) mail är bra... ibland och dessutom lätta att glömma bort :fyllisar

håkan skrev:
men då, är du säker på att mailet kommit fram? du vet väl att det finns minst ett svart hål på internet som suger i sig både det ena och andra? :hihi

Lyft luren, ring ;) mail är bra... ibland och dessutom lätta att glömma bort :fyllisar

Lugn och fin, det är ingen som hoppar på dig.

Ja ja...då hamnade väl mitt mail i det svarta hålet då. Oavsett det så är det väldigt svårt att veta att man kommer med på kursen trots att det på hemsidan står att bara de första 50 betalda kommer med. Att han sedan har meddelat dig att alla kommer med ger ju inte mig så mycket innan jag vet om det. :rolleyes:
Tankeläsning är jag dålig på men ska försöka bättra mig i framtiden.

mindre än månad kvar jippy...ska bli grymt skönt att få gasa lite :banana

håkan skrev:
Men för f*n låt inte ditt tråkiga beteende smitta av sig på andra :död

alla som anmält sig OCH betalat kommer med, pungt slut (så sa Micke till mig förra veckan iallafall)

Tycker du informationen är FELAKTIG(surpuppa), meddela det till ANSVARIG(micke) och sluta skrik ut ditt tråkiga bettende på ett sånt här forum :4skrika :sparka :7peta
och dessutom, KLARA BESKED? då är du ju på fel forum iallafall :hihi

Kära nån. Tagit pillret idag? Om ja, öka dosen. ;)

För övrigt har Solan redan sammanfattat det hela fint.

Edit: Hoppas att kursen blir en jätterolig succé, då är allt förlåtet sen.

Vad jag bekymmrar mig om just nu, är att jag ser c:a 40m snö utanför mitt fönster...
Teoridagen kommer vi nog få sopa och skotta banan istället :tungan

Mattias skrev:
Kära nån. Tagit pillret idag? Om ja, öka dosen. ;)

F*n också, bra att du påminnde där.. glömde bort att att det var dom RÖDA pillren jag skulle ta idag, inte de BLÅA :brinnerup
Mattias skrev:
För övrigt har Solan redan sammanfattat det hela fint.

Edit: Hoppas att kursen blir en jätterolig succé, då är allt förlåtet sen.

Ja.. solan kan sånt bra ;)

[KoRn] skrev:
Vad jag bekymmrar mig om just nu, är att jag ser c:a 40m snö utanför mitt fönster...
Teoridagen kommer vi nog få sopa och skotta banan istället :tungan
Tänk på mig kompis :) jag har en vecka innan :fyllisar

Det ordnar sig bra som fan :)

Höres kanske i eftermiddag! behöver komma hemifrån lite! :tummenupp

Solan skrev:
Tankeläsning är jag dålig på men ska försöka bättra mig i framtiden.

Huh? Hörru, jag sa ju det till dig häromnatten? eller bara drömde jag? :3freak

hmmmm.....

EDIT: För info, texten på hemsidan ändrad.. Micke får själv meddela om det är nån som inte får plats, vilket jag inte tror är fallet.

Sånna här kommer flertalet hojar vara utrustade med om det inte vänder snart :rofl Hoppas att våren kommer snart, tråkigt om man måste ställa in pga SNÖ :mad:

björn

Bifogat

• hondan is däck.JPG
    hondan is däck.JPG
    70.5 KB · Visningar: 76
björn.e skrev:
Sånna här kommer flertalet hojar vara utrustade med om det inte vänder snart :rofl Hoppas att våren kommer snart, tråkigt om man måste ställa in pga SNÖ :mad:

björn

det är totalt uteslutet jag kommer med en cross om det ska vara så.. :mad:

skövde_pöjk skrev:
Tänk på mig kompis :) jag har en vecka innan :fyllisar

Det ordnar sig bra som fan :)

Höres kanske i eftermiddag! behöver komma hemifrån lite! :tummenupp

Då blir det garanterat kallt :hihi

Jag bjuder dig på en whisky hemma ikväll, den värmer :tummenupp

björn.e skrev:

björn

Yepp,det är helt riktigt, pga problem med att köra på banan när det är så fruset så vi kommer tillfälligt konat upp en bana på Roxen :banana

3 veckor kvar och snön ligger som om en viss :tomten skulle kunna dyka upp när som helst.
Man får ju hoppas att det blir riktigt varmt inom kort snart så man slipper köra försvarets Java med skidor monterade.

Depåbitchen skrev:
3 veckor kvar och snön ligger som om en viss :tomten skulle kunna dyka upp när som helst.
Man får ju hoppas att det blir riktigt varmt inom kort snart så man slipper köra försvarets Java med skidor monterade.

+4 o STRÅÅÅLANDE SOLSKEN, snön smälter som i en smältugn :yoparty

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...