LMS RR Bjuder in till Licenskurs April 2006

LOTTAK skrev:
Vill man kolla på dina grejer görs detta på söndagen.
Vet du inte att det är mysigt med depåliv :va
Att vakna på morgonen och håret har frusit till is för att elen gått under natten hör till :hihi

Det känns manligt att vakna med fruset hår :rolleyes: , men kanske någon som har en tom säng över natten :tummenupp

Pm om ni är intresserade : svar till nitar och läder :hihi

När jag tog licens så åkte jag från Örebro till Linköping kl 06:00 på morgonen. Det var +1 och snöade. :död
Skönt att värma händerna på TRX:ens cylindrar kan jag meddela.

Scandic Väst har rum för 490:- per natt, alltså 245:- per skalle om man delar rum.
Går det organisera någon samåkning? Någon söder om Kalmar som ska upp som får rum med en hoj och förare?

2ono skrev:
Det känns manligt att vakna med fruset hår :rolleyes: , men kanske någon som har en tom säng över natten :tummenupp

Pm om ni är intresserade : svar till nitar och läder :hihi

LazyL skrev:
Scandic Väst har rum för 490:- per natt, alltså 245:- per skalle om man delar rum.
Går det organisera någon samåkning? Någon söder om Kalmar som ska upp som får rum med en hoj och förare?

jag åker från falkenberg sådet e ju inte förbi dig. men det där med hotell låter bra. så får man frukost också kanske.

LOTTAK skrev:
Bara lite info:
I Linköping vräker snön det just nu, har väl kommit en 5 cm nu :mad: :4skrika :gnissla

här 4 öst om göteborg så har det ramlat 10 cm så det är lungt :3freak

LOTTAK skrev:
Är nog 10 cm här nu oxå....
Funderar på att emigrera till Spanien :va

Faen, nu ger jag snart upp :mad: racinghoj bytes mot kraftig löpsnara, rakblad, hagelgevär eller en hink piller.................

christer skrev:
Faen, nu ger jag snart upp :mad: racinghoj bytes mot kraftig löpsnara, rakblad, hagelgevär eller en hink piller.................
Pratade just med TP och vi kom fram till Italien, följer ni med?
God mat och dryck, varmt, trevliga banor, fina hojar, vad mer kan man begära? :tungan

LOTTAK skrev:
God mat och dryck, varmt, trevliga banor, fina hojar, vad mer kan man begära? :tungan

Count me in, Italien är för visso alltid intressant, men i synnerhet nu.
Lotta, vet du hur länge vår bana är belägrad med gröna män?

LOTTAK skrev:

Där sa du något får man följa med även om man kör Honda :) finns inget bättre än det italienska Köket :drool

christer skrev:

Eller så byter du racehojen eller vad man ska kalla den för, mot en isracing-hoj.
Det borde vara en mer användbar hoj.

LUTHOR skrev:
Eller så byter du racehojen eller vad man ska kalla den för, mot en isracing-hoj.

jag har haft planer på en snö skoter :fakta

LOTTAK skrev:
Spanien på söndag annars när MotoGP drar igång...

christer skrev:
Count me in, Italien är för visso alltid intressant, men i synnerhet nu.
Lotta, vet du hur länge vår bana är belägrad med gröna män?
Tror dom små gröna har området v11-12 så nästa vecka är anlägningen våran igen :3freak undrar hur det ser ut efter dom :confused:

rust29 skrev:
Spanien på söndag annars när MotoGP drar igång...
Hinner inte packa och flyttstäda tills dess :hihi

Gottis skrev:
Där sa du något får man följa med även om man kör Honda :) finns inget bättre än det italienska Köket :drool
Klart man får åka Hynda oxå :pannkyss

LUTHOR skrev:

Eller va man ska kalla den :va Ett sådant utalande innebär följder fattar du väl :fatta! Kan innebära att du vaknar upp med ett hästhuvud under lakanen :D
Näru, så här lite senare med en singelmalt rumlande i magen så är man lite mer positiv än i morse, så nu tror jag på ett snöfritt liv igen :tummenupp

By the way, ha det så gott på semestern!

LOTTAK skrev:
Tror dom små gröna har området v11-12 så nästa vecka är anlägningen våran igen :3freak undrar hur det ser ut efter dom :confused:

Var förbi Sviestad efter jobbet idag, å en sak är säker... ser ut som kriget :gnissla.

Vi får hoppas att dom städar efter sej, annars lär vi ha en vårstädning som kommer bli tuff

E d bara jag som är modig ( snål ) nog att sova i tält?
Tycker det är lite dyrt med 500 spänn för en natt, det e ju två träningar på falken :D

robbie labero skrev:
E d bara jag som är modig ( snål ) nog att sova i tält?
Tycker det är lite dyrt med 500 spänn för en natt, det e ju två träningar på falken :D

vi bor för 190 spänn :) natten mellan Lördag och söndag

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...