LMS RR Bjuder in till Licenskurs April 2006

Men det kan inet finnas någon snö där uppe på banan nu minder än en vecka kvar nu ju

Inte på banan men alldeles intill som smälter över banan. Alla avåkningszoner var frusna också så tisdagsträningen blev inställd, premiären blir den 11:e i stället. Torde dock gå att åka nästa helg om inte vädret blir värre.

Neutral skrev:
2054538 Inte på banan men alldeles intill som smälter över banan. Alla avåkningszoner var frusna också så tisdagsträningen blev inställd, premiären blir den 11:e i stället. Torde dock gå att åka nästa helg om inte vädret blir värre.

det hoppas jag verkligen....annars är mina bandagar på gälleråsen den 11 och 12 körda

Bokade Scandic precis...
Dom lät frågande till att vi skulle köra till helgen.
-"Men.. all snö då ??" sa hon i luren...

Hur ser det ut egentligen ?
Någon som vet?

Vi var ute några stycken på Sviestad igår och banan i sig är asfaltsren, det fanns litesnö kvar i avåkning zoner, å lekahavet va väl lite fruset, men håller sej vädret någorlunda den här veckan så ser det helt OK ut.

Och jämför man med bilderna ifrån Karlskoga i helgen så är det flera vändor bättre på Sviestad

christer skrev:
2055682 Vi var ute några stycken på Sviestad igår och banan i sig är asfaltsren, det fanns litesnö kvar i avåkning zoner, å lekahavet va väl lite fruset, men håller sej vädret någorlunda den här veckan så ser det helt OK ut.

Och jämför man med bilderna ifrån Karlskoga i helgen så är det flera vändor bättre på Sviestad

Låter bra det :tummenupp
Här i Skövde är det nästan varmt... så man får väl hoppas på att det blir det där med till helgen.

Tjenna!! Nån mer än ja som är galet sugen nu eller ??? Wohoooooooooo!!!!!

p.s ja kommer att ha 1 madrass över om nån vill... inge snusk bara =) hehe... d.s

Last edited:
R1-Night-Rider skrev:
2060633 Tjenna!! Nån mer än ja som är galet sugen nu eller ??? Wohoooooooooo!!!!!

p.s ja kommer att ha 1 madrass över om nån vill... inge snusk bara =) hehe... d.s

Inte ett skit.
Här snöade det i morse... Dubbdäck ??

[KoRn] skrev:
2061893 Inte ett skit.
Här snöade det i morse... Dubbdäck ??

Inte behöver vi dubbat i helgen! Här är det plusgrader och uppehåll.
Jag har beställt solsken och 20+ hela helgen så vi kommer ha det bra på Sviestad.

Depåbitchen skrev:
2061926 Inte behöver vi dubbat i helgen! Här är det plusgrader och uppehåll.
Jag har beställt solsken och 20+ hela helgen så vi kommer ha det bra på Sviestad.
Härligt, vi teståkte 8-10 varv igår.
Lite vatten i crossböjen annars helt ok :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC