LMS RR Bjuder in till Licenskurs April 2006

robbie labero skrev:
E d bara jag som är modig ( snål ) nog att sova i tält?
Tycker det är lite dyrt med 500 spänn för en natt, det e ju två träningar på falken :D

Tältade i april förra året och då kom våren MYCKET tidigare än vad den gjort i år. Kan meddela att det ändå var satan så kallt att tälta då så det är inget jag rekomenderar.
Men har vi tur så får vi köra i solsken och 20+grader den helgen.
:tummenupp

Depåbitchen skrev:
Tältade i april förra året och då kom våren MYCKET tidigare än vad den gjort i år. Kan meddela att det ändå var satan så kallt att tälta då så det är inget jag rekomenderar.
Men har vi tur så får vi köra i solsken och 20+grader den helgen.
:tummenupp

man kanske e lite väl optimistisk när det däller tempen :)

Ska kolla om det finns några rum där gottis, så kan man ju sammåka dit ut iaf?

robbie labero skrev:
man kanske e lite väl optimistisk när det däller tempen :)

Ska kolla om det finns några rum där gottis, så kan man ju sammåka dit ut iaf?

ska nog gå att lösa vi åker från Bollebygd på morgonen med släp iaf..har du någon aning hur långtid det tar unefär upp :confused: med släp

Gottis skrev:
2039638 ska nog gå att lösa vi åker från Bollebygd på morgonen med släp iaf..har du någon aning hur långtid det tar unefär upp :confused: med släp

Inte riktigt. men jag pratade med några som brukar köra buss upp och dom sa att det tar max fyra timmar härifrån ( falkenberg ) jag har tänkt och starta vid 8 tiden, förhoppningsvis med buss.

Fixat rum där nu. så det får la bli uppersittarkväll med lite sköna skrönor och andra rövarhisorier.

Last edited:
håkan skrev:
2046069 hur kan du påstå att det är dålig betalinfo?? http://lms06.mine.nu/licenskurslista.php

Följ länkar i det mail som skickades ut vid anmälan eller från www.lms.se

info till de som betalt kommer Micke skicka ut när anmälningstiden är slut, precis som i vanlig ordning.
Jao bara vad jag hört. Vet att ni å andra sidan att ni gör ett jäkla bra jobb. I detta fall jag pratar om betalade killen nån månad innan det hände å betalningsdatumet blev endå inte samma när det kom fram. Detta är hans ord inte mina...

Gottis skrev:
2039638 ska nog gå att lösa vi åker från Bollebygd på morgonen med släp iaf..har du någon aning hur långtid det tar unefär upp :confused: med släp

Tar exakt två timmar från borås..bra väg o raka spåret!! Lycka till :tummenupp

MostWanted skrev:
2047192 Jao bara vad jag hört. Vet att ni å andra sidan att ni gör ett jäkla bra jobb. I detta fall jag pratar om betalade killen nån månad innan det hände å betalningsdatumet blev endå inte samma när det kom fram. Detta är hans ord inte mina...

det var några som överfört pengarna till fel konto, till LMS centralt och inte det konto som står på Licenkurssidan, det kan ta lite tid sånt vettu

#space skrev:
2047237 Tar exakt två timmar från borås..bra väg o raka spåret!! Lycka till :tummenupp

inte med släp

vi körde utan släp till mantorp på 2 timmar och det va lite lagom olagligt bara ;)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon