LMS RR Bjuder in till Licenskurs April 2006

christer skrev:
Det kommer att bli brett å häftigt om det nu kommer någe regn :tummenupp
Nä, får hoppas att ni kommer undan utan det, visserligen så va det bra för mej som åkte på en lånad rs125:a, enda sättet att åka jämnt med Rettor å Gixxar, men satan va blött det va, men kul :)

nä lär nog bli slicks för min del har bara ett set regn däck och dom ska jag spara till tävling inga pengar till fler set just nu iaf onödigt att köra slut på dom på en licens kurs :död

blir SF mode på hojen på kursen :gnissla

är det någon som har ett vandrarhem att rekomendera, vilket ligger närmast banan?
Hade varit roligt om man hamnade med några från kursen så man kan snacka lite skit med på kvällen.

Ingen som som åker förbi Falkenberg på vägen dit. Eller finns det någon längs min väg som är intereserad av att sammåka?

robbie labero skrev:
är det någon som har ett vandrarhem att rekomendera, vilket ligger närmast banan?
Hade varit roligt om man hamnade med några från kursen så man kan snacka lite skit med på kvällen.

Ingen som som åker förbi Falkenberg på vägen dit. Eller finns det någon längs min väg som är intereserad av att sammåka?
Som jag skrevt till Gottis tidigare i tråden så rekomenderar jag Linköpings vandrarhem i centrala Linköping

En fundering bara, det finns ju några firmor som hyr ut husvagnar i området, det är ju inte högsäsong, så det borde finnas några stående.
Vore kanske en idé att kolla, säg att man pröjsar dem för en natt inklusive att dom ställer dit den på Sviestad, går ihop 4-5 pers, borde inte bli någon stor peng per person.

christer skrev:
En fundering bara, det finns ju några firmor som hyr ut husvagnar i området, det är ju inte högsäsong, så det borde finnas några stående.
Vore kanske en idé att kolla, säg att man pröjsar dem för en natt inklusive att dom ställer dit den på Sviestad, går ihop 4-5 pers, borde inte bli någon stor peng per person.

Låter helt klart interesant.Hade nog både varit praktiskt och billigt. och så har man lite koll på hojarna smtidigt.

Tack för tipset lottak.

Nån kan alltid slagga hos mig =) ja är inte blyg =) Helst en Brunett med minst d-kupa.. Men en snusande Norrläning som drar sköna vitsar är också välkommen =) :)

R1-Night-Rider skrev:
Jimmy är bara avundsjuk för att han inte får sova skavfötters med mig..... :banana

duger en galen gotlänning och en knäpp göteborgare hur långt är det till banan då :)

Vad kostar det att bli medlem i LMS?
Hittade ingen info på sidan, kan vara jag som är blind oxå.

Medlem över 18år 350kr + Träningskort 300/år står det på mitt inbetalningskort men förstår inte riktigt. Nån får gärna förklara om jag fattat det hela rätt?

350 kr för att du är medlem. Och om du vill ha träningskortet betalar du 300 kronor till så får du endast betala 50 kronor varje träningstillfälle.

MostWanted skrev:
Medlem över 18år 350kr + Träningskort 300/år står det på mitt inbetalningskort men förstår inte riktigt. Nån får gärna förklara om jag fattat det hela rätt?

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen