Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Näven skrev:
Martinus skrev:2183690Hade tänkt köra men när det är dubbla avgiften för att man inte anmäler sig en månad innan blir man lite tveksam.![]()
håkan skrev:218371910. ANMÄLNINGSAVGIFT Anmälningsavgift vid anmälan t o m 20/6 är SEK 550:- per klass. Extra klass SEK 200:- Betala till LMS-RR på PG 731070-9 Vid anmälan eller betalning efter 20/6 uttages en efteranmälningsavgift på SEK 500:-, dessa 500:- betalas vid ankomst.
PostGiro:731070-9 Obs! Ange ditt namn, klass och startnummer! Det är så din betalning identifieras.
en månad innan? 20:e Juni.... det är väl typ knappt 2 veckor innan? eller?
//håkan
Martinus skrev:2183690Hade tänkt köra men när det är dubbla avgiften för att man inte anmäler sig en månad innan blir man lite tveksam.![]()
håkan skrev:218371910. ANMÄLNINGSAVGIFT Anmälningsavgift vid anmälan t o m 20/6 är SEK 550:- per klass. Extra klass SEK 200:- Betala till LMS-RR på PG 731070-9 Vid anmälan eller betalning efter 20/6 uttages en efteranmälningsavgift på SEK 500:-, dessa 500:- betalas vid ankomst.
PostGiro:731070-9 Obs! Ange ditt namn, klass och startnummer! Det är så din betalning identifieras.
en månad innan? 20:e Juni.... det är väl typ knappt 2 veckor innan? eller?
//håkan
*Superlight* skrev:2184412Japp, 20:e Juni står det och det verkar inte vara någon annan anmäld som har betalt ännu heller, iaf inte enligt hemsidan...

Hallå din R1:a räknas inte som en twin bara för att den endast går på två cylindrar.Martinus skrev:2183690Hade tänkt köra men när det är dubbla avgiften för att man inte anmäler sig en månad innan blir man lite tveksam.![]()
*Superlight* skrev:220558311st anmälda nu...., bara några till så e vi på banan![]()
nu ska jag bara få till en båt, har en hemma i garaget men passformen är sisodär, men det löser sej säkert.GSXR1100R skrev:2205701Hallå din R1:a räknas inte som en twin bara för att den endast går på två cylindrar.
Ja akta dej för Nyhemskurvan på Falken, Tröset på Åsen, karusellen på A-torp, och alla amcoräcken som finns på Knudan och Mantorp oxå.....Martinus skrev:2207089Hade tänkt köra Rookie 1000 med min bajk och så tänkte jag sno en twin men jag är numera lite tveksam till säkerheten på den banan. Fru och tre barn gillar mest att jag kör på hyffsat säkra banor.![]()

LOTTAK skrev:2207311Ja akta dej för Nyhemskurvan på Falken, Tröset på Åsen, karusellen på A-torp, och alla amcoräcken som finns på Knudan och Mantorp oxå.....![]()
![]()
![]()
Spekulerar du så, så har du nog inget på svenska banor att göra...Martinus skrev:2207089Hade tänkt köra Rookie 1000 med min bajk och så tänkte jag sno en twin men jag är numera lite tveksam till säkerheten på den banan. Fru och tre barn gillar mest att jag kör på hyffsat säkra banor.![]()
J.Andersson skrev:2207717Spekulerar du så, så har du nog inget på svenska banor att göra...
Visst jämför man svenska mot europeiska banor så visst är dem det, då är nog de flesta banor i sverige inräknade skulle jag tro...
HW skrev:2208623Kul med b-race men 6 klasser på en dag? Vem håller i det? Finns det ett tidsschema? Vart finns inbjudan och tr?
/HW
(inte inblandad denna gång)

Jag har en twin om det hjälper.christer skrev:2221544Nu börjar det bli tight kära twin åkare, såg en draft på tilläggsreglerna för BoTT racet, och det står att vi ska vara min 20 st för att det ska bli något.
sist jag kollade var det 12 anmälda.
Nog borde det väl finnas ytterligare 8 twinnar som vill köra ett race![]()
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife