Skorpan
Guest
tala om en sak för mej - vilka sporthojar får inte vobbelberggren_martin skrev:Nä.. möjligtvis kan du få ett riktigt otrevligt vobbel, beror på vilken hoj och fart vi pratar om.

väntar fortfarande på svar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tala om en sak för mej - vilka sporthojar får inte vobbelberggren_martin skrev:Nä.. möjligtvis kan du få ett riktigt otrevligt vobbel, beror på vilken hoj och fart vi pratar om.
Fick PM:et nu, såg inte ditt inlägg förut.Skorpan skrev:tala om en sak för mej - vilka sporthojar får inte vobbel![]()
Borde jag kanske ha svarat "ja" på den här frågan ellerSkorpan skrev:väntar fortfarande på svar...
om man får punktering, är man helt död då
killen prata om "typ Busan, Ninjan, R1:an osv.." är det gamla ånglok tycker du??berggren_martin skrev:Fick PM:et nu, såg inte ditt inlägg förut.
Vad jag menade var att man har större chanser att klara sig på en modern hoj i låga hastigheter än med ett gammalt ånglok i höga hastigheter.
APAPAPAPberggren_martin skrev:Borde jag kanske ha svarat "ja" på den här frågan eller:
Bikerbitch skrev:I n g e t skinnställ i världen kan garantera att du överlever en vurpa.
Det här med att försöka skoja lite om vurpor och olyckor är väldigt osmakligt tycker jag.
Att man kör i 30km/h är inte heller helt riskfritt. Tro mig.
Antar att jag måste svara så du inte skickar nya PM.Skorpan skrev:killen prata om "typ Busan, Ninjan, R1:an osv.." är det gamla ånglok tycker du??
jag är ju tvungen o skicka PM till dej om du inte svarar för o få ett svar...berggren_martin skrev:Antar att jag måste svara så du inte skickar nya PM.
Jag uppfattade det som en generell fråga, vilket givetvis kan ha varit en felbedömning. Vad är det i sak som du reagerar på? Du som verkar mer insatt i ämnet än mig kanske kan ge en redogörelse för olycksriskerna med punka?
Hmm... du är den första som skriver det här. Förutom i skämtsamma sammanhang någon enstaka gång i samband med att man skrivit några inlägg efter krogen eller såSkorpan skrev:jag är ju tvungen o skicka PM till dej om du inte svarar för o få ett svar...
du spammar ju som en tok då gör det väl inget om du får svara på en enkel liten fråga på ett svar som du själv har skrivit eller??
sen är jag inte mer insatt än dej i olycksriskerna herr besserwisser,däremot undrar jag vad du skriver om ibland![]()
du får gärna skriva,det var inte så jag menadeberggren_martin skrev:Hmm... du är den första som skriver det här. Förutom i skämtsamma sammanhang någon enstaka gång i samband med att man skrivit några inlägg efter krogen eller så
Du kanske har rätt, jag vet ärligt talat inte. Man kan helt enkelt inte ha koll på allt, men jag utgår från egna och andras erfarenheter och sen får man va beredd att ge sig ifall det visar sig att man har fel. Fler än skorpan som tycker att jag skriver för mkt felaktiga saker? I så fall ska jag helt klart tänka över saken.
nope,är spiknykterhållundan skrev:Äsch, ta det inte så seriöst Martin... Skorpan har nog hinkat ett par bira vid det här laget...Han har dock rutin ang. styrvobbel å krascher å annat.
Å du martin, fortsätt vara aktiv! Svara, ställ frågor och liva upp forumet. Jag vill inte göra det helt själv.
Å du skårrrrpppaaaan, puss på dej
/hd, har tråkigt på jobbet.
Hahah, det var roligt =) Han sa ju iofs sin åsikt. Som egentligen inte var något direkt svar på frågan, men ändå =)Skorpan skrev:du får gärna skriva,det var inte så jag menade
det som jag menade var att du skriver om sånt som inte hör till eller stämmer ibland (kan nästan tro att du skriver för o samla poäng ibland)
som det här tex. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=37454
Skorpan skrev:nope,är spiknykter
Ok, i det fallet byggde min uppfattning på att jag spelade en del hojspel för några år sen och tyckte alltihop var totalt värdelöst. Trodde verkligen att det var en hopplös uppgift att nånsin få till ett bra sånt spel. Utvecklingen tycks dock ha gått framåt och hade jag inte nämnt nåt i den tråden hade jag inte heller fått reda på det.Skorpan skrev:
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |