Jide
Svartvit
Marcus skrev:Äckligt säker. Övre gränsen för 1B brukar någon/några minuter under 1'40. Du är snarare närmre grupp 1A, där brukar gränsen ligga strax under 1'30.
Vi syns mao i 1B nästa år!
Gött!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Marcus skrev:Äckligt säker. Övre gränsen för 1B brukar någon/några minuter under 1'40. Du är snarare närmre grupp 1A, där brukar gränsen ligga strax under 1'30.
Vi syns mao i 1B nästa år!
Bingo skrev:Vet ej, deltagarlistan är inte numrerad. Men "några" tusen blir det nog.
Vilka bra tider alla springer på, btw. Göteborgsvarvet är väl ganska backigt? Själv siktade jag på 1.35, vilket skulle räckt till topp 100 i motionärsklassen förra året. I Broloppet alltså. Tyvärr skadade jag högerknäet för några veckor sedan och det är inte bra än, så tiden får bli vad den blir. Får sikta på en bra tid i Sölvesborg i augusti istället.
Jaha, inte värre ändå. Jag trodde ni kutade i backarna runt Masthugget och liknande. Broloppet är en halvmara. Ca en mil på bron, resten på land. Bansträckning mm hittar du på www.broloppet.com.Thundercat skrev:Du har ju två broar att ta dig över, sen är det uppför från Lilla bommen till Götaplatsen. Sen rundar man Poseidon och har nerförsbacke ett par hundra meter sen känns det som det är svagt uppförslut de sista 3,5 kilometerna.![]()
Btw. hur långt är broloppet?
Jag kör en del, mest terränglöpning.Det är så mycket roligare att ge sig ut i en stökig och backig slinga med rötter, lera och berghällar än att nöta slät asfalt - ger mer med.
Skulle gärna kuta i skogen bland rötter och gegga, men det är ont om såna spår i Sthlms innerstad. Händer ibland att jag kutar i Hagaparken, men det är 2-3 km bara att springa dit, så Haga blir bara sällan. Har hänt att jag tagit moppen dit vid något tillfälle så att man får mer kilometer i "skogen".
Liljansskogen.
Ja, om man bor på Gärdet så funkar det ju!
Nått tips mot skavsår både förebyggande och vad man gör åt blåsorna?
Nått tips mot skavsår både förebyggande och vad man gör åt blåsorna?
Jobbar på speeden till Lidingöloppet, sprang på 2.44 förra året med VFF (fivefingers) vilket var ett felval, snabbt första 2 milen sedan tokstum i vader och ont i fotsulorna, sista milen tog 1h+.
I år blir det revansch, going for silver (2.15) men allt under 2.30 är jag nöjd med...
Blir 1-2 intervallpass/2-3 längre pass/vecka, 5-7 mil, samt 1-2 långpass på cykel inemellan. Försöker få in simpass också men det är så tråkigt.
Fan, när jag summerar känns det nästan lite fanatiskt![]()
![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt