Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Clason skrev:MMM ska väl lyckas å avverka det i år med.
Tränat väldigt lite mest innebandy men runt 2 timmar ska man väl kunna bita ihop....
Grupp 4pitte skrev:Jag har inte sprungit varvet innan så jag hinner vara ute i ca tio minuter innan vinnaren i grupp elit går i målStartar i startgrupp 9, bläää! Du skriver "i år med" så jag antar att du har varit med ett par år och startar bra mycket tidigare än min grupp iaf. Lycka till!!
Mavve skrev:Springa e faktiskt skitkul. Det kom jag på efter en knäskada jag fick när jag var 14 och knappt ens kunde gå. Snacka om befriande att verkligen vara en av de som KAN springa.
Sprang i princip var dag efter det att jag kunde igen.
Numera springer jag när jag känner för det eller har tråkigt. Rundor på 2-3 mil är inte ovanligt.
Ni som springer: Gå till en naprapat som akn kolla ryggen o benen o allt så ni inte ä'r kobenta som jag som behöver inlägg i skorna. Man förstör bara ryggen om man springer fel med fötterna(inget man vet om om man inte kollar)....
Ni som inte springer för att det är tråkigt - fy fan vad ni kommer sakna det den dagen ni inte kan springa längre.
pitte skrev:Jag brukar också köra långpass, som längst upp till 32 km. Tänkte bara fråga hur du gör med kost under dessa pass. Jag tar för givet att du dricker under tiden men käkar du något? Jag kan inte äta speciellt mycket innan sådana pass, inte ens flera timmar innan. Så jag får äta energi-bar lr något under andra halvan av passet medans jag springer.
Clason skrev:Grupp 4
pitte skrev:Jag har inte sprungit varvet innan så jag hinner vara ute i ca tio minuter innan vinnaren i grupp elit går i målStartar i startgrupp 9, bläää!
Thundercat skrev:Kommer att springa i IFK Göteborg matchtröja.
Marcus skrev:S-s-s-s-luta härmas!![]()
Vilken startgrupp då? Så jag vet om jag kommer ikapp dig?Startar själv i grupp 2.
Faan ocksåThundercat skrev:Jag har sprungit varvet i blåvitt-tröja sen 1996. Hur länge har du sprungit i den?![]()
Siktar på under 1.35, men tror inte på det som det känns nu (efter en massiv pastaladdning), kanske landar på 1.36-1.37.Thundercat skrev:Vad siktar du på för någon tid?
Marcus skrev:Faan också, tror jag började med det -98 eller -99, innan dess hade jag nån illgul piké-historia, allt för att bli lättare igenkänd av polare etc...
Thundercat skrev:Vilket #¤#¤%¤%& väder!!!
![]()
pitte skrev:Jag instämmer men är ändå mer förbannad för att jag inte kommer att kunna springa pga min skada som nämnts ovan. Måste till mirakel isf. Som jag har tränat och väntat på Varvet.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |