Ktm 690 smc-r

Är det sådana som ni andra kör med? Hur är i så fall spegelglaset? Billigare backspeglar brukar väl ha aningen matt spegelglas, eller är liksom missvisande "fishbowl-ish". Har du erfarenhet av dessa?

Yes, jag kör med bilteams, fungerar klockrent.. Precis som Kusinkokain skriver så är det skönt att bara kunna ta sig en glutt bakåt once in a while för att se så polarna är kvar eller vid rödljus e,.tc.

Men visst, klart du ser bättre med båda mussepigg-öronen :)
 
Återfunnen

KTM 690 SMC-r 2013
Som stals I Lidköping natten Fredag till Lördag

Är nu Återfunnen igen :tummenupp :kär

7K1OGOS.jpg


qvJRSJl.jpg
 
Last edited:
Fy fan�� Att inte folk kan skilja på mitt å ditt.
Ja den är ju rätt speciell med den framskärmen å lackade skjuspinnar.
Håller ögonen öppna

Lider med dig
 
Gjorde om min 690 smc till enduro idag ! :-) uploadfromtaptalk1401547419779.jpg

Förresten någon som har en extra 690 smc bromsskiva till salu?
 
Last edited:
Någon som har batterihållaren till EVO 2 kittet övers till salu? Eller vet vart man kan köpa det löst? Orkar inte svetsa ett eget.
 
Såja, då va man smc-r ägare :banana
Någon som har något bra tips på öppet luftilter och dylikt? :)
Tips på vad man "ska" göra så att säga? :)
 
Såja, då va man smc-r ägare :banana
Någon som har något bra tips på öppet luftilter och dylikt? :)
Tips på vad man "ska" göra så att säga? :)

Evo 1 kitt räcker. Byta till öppet lock till luftburken, kn alt enduro filtret och ett slip-on. Vill du inte betala massor som akra så satsa på ett från wings. Funkar lika gött. Eller leovince.
Dreva är ett måste.
De flesta drevar ett kugg ner i fram till 15. Orginal är 16/42.
Själv kör jag med 15/46 och då räcker kedjan precis om du vänder på spännaren. Ska dock ändra drevning till 15/44 istället.

Läs igenom lite i tråden så hittar du nog massor av tips och hur andras hojar är kittade.
 
Men den går rätt gött med Evo2-kitet också. :)
 
Evo 1 kitt räcker. Byta till öppet lock till luftburken, kn alt enduro filtret och ett slip-on. Vill du inte betala massor som akra så satsa på ett från wings. Funkar lika gött. Eller leovince.
Dreva är ett måste.
De flesta drevar ett kugg ner i fram till 15. Orginal är 16/42.
Själv kör jag med 15/46 och då räcker kedjan precis om du vänder på spännaren. Ska dock ändra drevning till 15/44 istället.

Läs igenom lite i tråden så hittar du nog massor av tips och hur andras hojar är kittade.

Acraburk sitter det på den, funderar på ett öppet kn filter, såg att det fanns något som passar som inte va så dyrt (K&N RU-1750)
Verkar smidigt att fixa till med ett sådant samt ett litet filter till vevhusventen eller om det är SASen :)
Vad tror ni?

Inte kollat vad det är för drevning på den, toppar runt en 160km/h eller något sådant verkar det som
 
Då är nog drevningen 15/44 alt 15/46. SASen pluggar du, finns att köpa på ebay. Iaf om du ska köpa det där kn filtret.
 
Det ända kamen gör från evo 2 kitet är att du får mer pulver på höga varv. Där ligger du ändå inte med motard.
 
Då är nog drevningen 15/44 alt 15/46. SASen pluggar du, finns att köpa på ebay. Iaf om du ska köpa det där kn filtret.

Okej, 120-125km/h så ligger den på runt 5000rpm ifall någon med den drevningen känner igen det :)

Räcker det med Evo 1 locket och annat filter eller ska man satsa på ett öppet?
 
Är det någon som vet om det finns eftermarknads soppapumpar att köpa någonstans? Alternativt att någon har en begagnad att sälja?

Ska åka till alperna och skulle vilja ha en som reserv...
 
Back
Top