Kriminell R-hojs klubb

Badkarma

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
Blev ingen hoj denna sommar
Vet inte vilken utav dessa som ska tryckas :D :D

Vilken brudmagnet man lär bli i alla åldrar :crash

Alt.1

Bifogat

• iormall24.gif
    iormall24.gif
    7.6 KB · Visningar: 894
Varför inte sätta det andra alt. 2 på baksidan (ryggen) på tröjan? Eller eventuellt bara bilden :tummenupp

Du kliver in på känslig mark, antingen är det ingen som reagerar på märket eftersom ni är sporthojs-åkare, eller så är det nån som reagerar. Risken är ju betydligt mindre eftersom det är tryck på tröjor och inte västar.

OLJEKYLD GSXR skrev:
Du kliver in på känslig mark, antingen är det ingen som reagerar på märket eftersom ni är sporthojs-åkare, eller så är det nån som reagerar. Risken är ju betydligt mindre eftersom det är tryck på tröjor och inte västar.

Lite det som är meningen om man läser den ironiska överskriften "kriminell R-hojsklubb"
Sen om man får söka skydd hos juggemaffian är en annan sak :skrämd

//Anders

Har du osis, stannar en HA-medlem och testar dig om du är så häftig som du framstår (inte pga av Ior ;) ) utanför att har ett tredelat ryggmärke =)

NoicE skrev:
Har du osis, stannar en HA-medlem och testar dig om du är så häftig som du framstår (inte pga av Ior ;) ) utanför att har ett tredelat ryggmärke =)

Det kommer att bli huvtröja, då syns bara Ior och Stockholm ,, vips blev det tvådelat :p Annars får man väl flippa över på 1 bar och dra :hej

Alt. ta bort Stockholm :(

Badkarma skrev:
Lite det som är meningen om man läser den ironiska överskriften "kriminell R-hojsklubb"
Sen om man får söka skydd hos juggemaffian är en annan sak :skrämd

//Anders

Jag förstår att ni inte är HA-hangs, men faktum är att ni kan få problem. Jag har själv varit medlem i en Biker-klubb och vet vilka processer det krävs för att få märket godkännt och sånt. Men som sagt, jag tror att risken är ganska liten iom att ni åker de hojar ni gör och har tryck på tröjor.

en bekant hade "Nallara,, lite snällare mc-knuttar" eller något snarlikt,
Sedan en stor söt TeddyBjörn på ryggen. Det slutade med att dem
fick byta loggo/namn,, för "några" tyckte det inte var passande.
Kan tillägga Nallarna var en custumklubb.
Undrar inte om "några" inte tycker dem är lite larviga när dem
ska vara på alla med lite ironiska namn.

Badkarma: Ska inte Ior vara lila?.... :rolleyes: [/B][/QUOTE]

Ja du Mc Donalds Ior är ju lila :rolleyes: , får forska lite i detta...
Får återkomma, nasse måste ju känna igen sin polare :p

//Anders

Äsch! Jag trodde att tråden skulle handla om intresseanmälan för att starta en kriminell klubb på riktigt ju. Jag skulle gärna gå med och råna en bank eller två. Fast tröjorna var ju rätt schyssta får jag ju medge....

:crash

Penguin skrev:
Äsch! Jag trodde att tråden skulle handla om intresseanmälan för att starta en kriminell klubb på riktigt ju. Jag skulle gärna gå med och råna en bank eller två. Fast tröjorna var ju rätt schyssta får jag ju medge....

:crash

Klart vi ska vara kriminella,,, håller en sån där lite gullig, naiv stil här inne på forumet.. :kulspruta :banana

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP