Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte EXAKT samma.TheDude skrev:Varför inte sätta det andra alt. 2 på baksidan (ryggen) på tröjan? Eller eventuellt bara bilden![]()

TheDude skrev:Varför inte sätta det andra alt. 2 på baksidan (ryggen) på tröjan? Eller eventuellt bara bilden![]()
OLJEKYLD GSXR skrev:Du kliver in på känslig mark, antingen är det ingen som reagerar på märket eftersom ni är sporthojs-åkare, eller så är det nån som reagerar. Risken är ju betydligt mindre eftersom det är tryck på tröjor och inte västar.
NoicE skrev:Med ett tredelat ryggmärke ställer du dig automatiskt till outlawdelen av hojklubbar![]()

NoicE skrev:Har du osis, stannar en HA-medlem och testar dig om du är så häftig som du framstår (inte pga av Ior) utanför att har ett tredelat ryggmärke =)
Badkarma skrev:Lite det som är meningen om man läser den ironiska överskriften "kriminell R-hojsklubb"
Sen om man får söka skydd hos juggemaffian är en annan sak![]()
//Anders
campar skrev:Anneli: Sån vill du ha va!?!!![]()
Vart fick du luft ifrån?!.... (ja e ju redan med, trots att jag e okriminell.. )Penguin skrev:Äsch! Jag trodde att tråden skulle handla om intresseanmälan för att starta en kriminell klubb på riktigt ju. Jag skulle gärna gå med och råna en bank eller två. Fast tröjorna var ju rätt schyssta får jag ju medge....
![]()

|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil