Kontroversiell 9/11 dokumentär!!

valmers skrev:
2305638 Ja, stå emot en Cessna kanske. I detta fallet handlade det om en fulltankad 737:a, vilket vore omöjligt om man inte kapar ett plan direkt efter avfärd, vilket gjordes i detta fall. Lite svårt för 60-talskonstruktören att räkna med puckade araber, kanske. Särskilt som flygplanstypen inte ens fanns när WTC-byggnaderna konstruerades.

Jag tror jag frågat förr men kommer inte ihåg om du svarade:
Han med kuksugarmuschen på din avatar, är det sperma han har på kinden? Det är fan grymt osmakligt i så fall.

Markus skrev:
2305913 Jag tror jag frågat förr men kommer inte ihåg om du svarade:
Han med kuksugarmuschen på din avatar, är det sperma han har på kinden? Det är fan grymt osmakligt i så fall.
Jag vet faktiskt inte. Elaka tungor har gjort gällade att Skägget är homofil, men mig veterligt är han hetero. Fontänorgasm kanske?

valmers skrev:
2305994 Jag vet faktiskt inte. Elaka tungor har gjort gällade att Skägget är homofil, men mig veterligt är han hetero. Fontänorgasm kanske?

Skägget är ju jäkligt George Michael, det är omöjligt att komma ifrån.

Markus skrev:
2306024 Skägget är ju jäkligt George Michael, det är omöjligt att komma ifrån.
Men du vet väl för bövelen vem det är? Eller är du en äkta sh.com OT-medlem?

Halogen skrev:
2305196 Hahaha... Det här blir ju bara roligare och roligare. :rofl Snart påstår du väl att det var en kryssningsmissil som träffade pentagon och inte ett flygplan. :banana

Jag vet inte vad det är men om man tittar på bilderna på huset så är det ju definitivt inte ett flyplan iaf!

har nu sett filmen Terrorstorm, den va ganska intressant, speciellt det om londonbomberna som av en slump sprängdes på exakt samma plats på exakt samma tid som en övning man genomförde. lägligt. lite för lägligt kanske. oddsen för att ett terrorbrott och en övning som simulerade ett terrorbrott på exakt samma plats och exakt samma tid är tydligen 1/100000000000000000000000000000000000000000 (ja 41 nollor) enligt olika försäkringbolags listor och tabeller. jag anar ugglor i mossen här

tyckte även det va ganska intressant att man ser bilder där det rinner smält stål ut ur en av wtc-kåkarna, det stålet måste alltså vara 1400°C+.. det kan man glömma med fotogen och luft. svårt att smälta stål utan riktig utrustning tex acetylen och syre. thermit ska tydligen fungera bra, det kan även ha placerats ut lägligt på bärande balkar och andra strategiska ställen. man behöver inte ens tända det, det gör ju den andra branden åt dej. :tummenupp

många frågor väldigt få svar. kan nån förklara hur det kunde rinna stål ur ett av husen eller hur man kunde ha en terrorövning i London så lägligt som man hade?

Last edited:
valmers skrev:
2306037 Men du vet väl för bövelen vem det är? Eller är du en äkta sh.com OT-medlem?

Jag gissar att det är Biaggi, han är med i en gammal porrtidning jag har: (I Marlborokläder, bra trasig outfit måste jag säga).

Markus skrev:
2308385 Vad är det för uppgift du ramlat över och vad är källan?

Det nämns i Terrorstorm, sägs vara från en BBC intervju

Peter Power, Managing Director of Visor Consultants, a private firm on contract to the London Metropolitan Police, described in a BBC interview how he had organized and conducted the anti-terror drill, on behalf of an unnamed business client.

The fictional scenario was based on simultaneous bombs going off at exactly the same time at the underground stations where the real attacks were occurring:

POWER: At half past nine this morning we were actually running an exercise for a company of over a thousand people in London based on simultaneous bombs going off precisely at the railway stations where it happened this morning, so I still have the hairs on the back of my neck standing up right now.

HOST: To get this quite straight, you were running an exercise to see how you would cope with this and it happened while you were running the exercise?

POWER: Precisely, and it was about half past nine this morning, we planned this for a company and for obvious reasons I don't want to reveal their name but they're listening and they'll know it. And we had a room full of crisis managers for the first time they'd met and so within five minutes we made a pretty rapid decision that this is the real one and so we went through the correct drills of activating crisis management procedures to jump from slow time to quick time thinking and so on.

(BBC Radio Interview, 7 July 2005)

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=viewArticle&code=20050808&articleId=821

jag anar en hel jävla ugglefarm i mossen. fint folk på den där jäfla bögön btw.. :tomten räknar dom kallt med att 100% av jordens befolkning är generalmongon lr, verkar som det iaf

"The fictional scenario was based on simultaneous bombs going off at exactly the same time at the underground stations where the real attacks were occurring"

mm tjena mittbena...

"At half past nine this morning we were actually running an exercise for a company of over a thousand people in London based on simultaneous bombs going off precisely at the railway stations where it happened this morning"

what a coincident.... :3freak

terror drill, on behalf of an unnamed business client.

WefukkU-ab eller?

Last edited:
KGK skrev:
2308467 ...we planned this for a company and for obvious reasons I don't want to reveal their name but they're listening and they'll know it.

Det här blir ju bara löjigare och löjligare, tror ni (du bl.a.) verkligen på sådant trams? Vad skulle syftet vara med attackerna? Vem skulle utfört dem och varför? Den mest frekvent förekommande teorin om 9/11 är väl att Bush ville ha en anledning att dra i krig, Storbrittanien var redan i krig och hade redan börjat diskutera sin trupphemtagning den 7/7-2205! Och varför erkänner folk dåden, skryter om dem, döms för dem, jagas för dem - om allt bara är påhitt?

Det här är ju otroligt, Peter Power låter dessutom som ett porrskådisnamn,

Jag har inga förstahandsuppgifter om 9/11, 7/7 osv. så jag tror direkt ingenting om dessa, det är intressant att se olika vinklingar av dessa händelser, fiction eller inte.

Hade storbrittanien börjat backa i Irakfrågan innan 7/7 så stöder en stage false-flag operation, ifall 7/7 var en sådan.

Hur långt ifrån sanningen är dessa ? hur många i samtiden visste vad som pågick 1920-1940.

http://video.google.com/videoplay?docid=4360800110742625275&q=nazi

http://video.google.com/videoplay?docid=-3797889292300937848&q=nazi

Hur kommer beskrivningen av 9/11, 7/7 osv. att se ut år 2065?

Last edited:
Markus skrev:
2308795 Det här blir ju bara löjigare och löjligare, tror ni (du bl.a.) verkligen på sådant trams? Vad skulle syftet vara med attackerna? Vem skulle utfört dem och varför? Den mest frekvent förekommande teorin om 9/11 är väl att Bush ville ha en anledning att dra i krig, Storbrittanien var redan i krig och hade redan börjat diskutera sin trupphemtagning den 7/7-2205! Och varför erkänner folk dåden, skryter om dem, döms för dem, jagas för dem - om allt bara är påhitt?

Det här är ju otroligt, Peter Power låter dessutom som ett porrskådisnamn,
Storbritannien.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma