geting
Ny medlem
Puckade araber får man alltid räkna med 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:2305638Ja, stå emot en Cessna kanske. I detta fallet handlade det om en fulltankad 737:a, vilket vore omöjligt om man inte kapar ett plan direkt efter avfärd, vilket gjordes i detta fall. Lite svårt för 60-talskonstruktören att räkna med puckade araber, kanske. Särskilt som flygplanstypen inte ens fanns när WTC-byggnaderna konstruerades.
Jag vet faktiskt inte. Elaka tungor har gjort gällade att Skägget är homofil, men mig veterligt är han hetero. Fontänorgasm kanske?Markus skrev:2305913Jag tror jag frågat förr men kommer inte ihåg om du svarade:
Han med kuksugarmuschen på din avatar, är det sperma han har på kinden? Det är fan grymt osmakligt i så fall.
valmers skrev:2305994Jag vet faktiskt inte. Elaka tungor har gjort gällade att Skägget är homofil, men mig veterligt är han hetero. Fontänorgasm kanske?
Men du vet väl för bövelen vem det är? Eller är du en äkta sh.com OT-medlem?Markus skrev:2306024Skägget är ju jäkligt George Michael, det är omöjligt att komma ifrån.
valmers skrev:2306037Men du vet väl för bövelen vem det är? Eller är du en äkta sh.com OT-medlem?
Halogen skrev:2305196Hahaha... Det här blir ju bara roligare och roligare.Snart påstår du väl att det var en kryssningsmissil som träffade pentagon och inte ett flygplan.
![]()
Homo skrev:har nu sett filmen Terrorstorm, den va ganska intressant, speciellt det om londonbomberna som av en slump sprängdes på exakt samma plats på exakt samma tid som en övning man genomförde. lägligt. lite för lägligt kanske
valmers skrev:2306037Men du vet väl för bövelen vem det är? Eller är du en äkta sh.com OT-medlem?
Homo skrev:2306574...eller hur man kunde ha en terrorövning i London så lägligt som man hade?
Markus skrev:2308385Vad är det för uppgift du ramlat över och vad är källan?
KGK skrev:2308467...we planned this for a company and for obvious reasons I don't want to reveal their name but they're listening and they'll know it.
Storbritannien.Markus skrev:2308795Det här blir ju bara löjigare och löjligare, tror ni (du bl.a.) verkligen på sådant trams? Vad skulle syftet vara med attackerna? Vem skulle utfört dem och varför? Den mest frekvent förekommande teorin om 9/11 är väl att Bush ville ha en anledning att dra i krig, Storbrittanien var redan i krig och hade redan börjat diskutera sin trupphemtagning den 7/7-2205! Och varför erkänner folk dåden, skryter om dem, döms för dem, jagas för dem - om allt bara är påhitt?
Det här är ju otroligt, Peter Power låter dessutom som ett porrskådisnamn,
valmers skrev:2309070Storbritannien.
Okej, egen stavning?Markus skrev:2309107Storbrittanien.
valmers skrev:2309129Okej, egen stavning?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |