Dr.Bike
Guest
Jååga idag...
er det inte som "riktig" träning. Men det kan vara bra för mina korta stela muskler.
er det inte som "riktig" träning. Men det kan vara bra för mina korta stela muskler.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jååga idag...
Jodå, riktig träning. Intensiv yogan som jag går på ger mig mer träningsvärk än gymmet. Kanske för att man använder konstiga muskler man inte gör i vanliga fall. Stel är inte du inte ensam om att vara![]()
Idag löpning 13 km
första 5km på 21:00 ganska bra, tycker jag. medelpuls 173 max 188.
Funderar på att köpa en kajak för att börja träna överkroppen lite, kikat på vkv, de verkar vara bra någon som har erfarenhet?
Funderar på att köpa en kajak för att börja träna överkroppen lite, kikat på vkv, de verkar vara bra någon som har erfarenhet?
Kör hårt nu i veckan gott folk!
/J
fortfarande tjock & bitterbörjar bli kort om tid nu..
Det blir vassen i år igen alltså....!!![]()
Nää...med enkla medel så går det. Man måste bara vara lite beslutsam och ha karaktär. Så när godisbegäret sätter in...föreställer du dig hur du tar på dig en ny bikini på en ny smärt kropp som du är nöjd med.Lätt som en plätt.
....motivationen är stark (läs: för tajt skinnställ) det bara HÄNDER INGET![]()
fortfarande tjock & bitterbörjar bli kort om tid nu..
Bra jobbat på löpningen!
Är oxå inne på att köpa kajak.Superbra träning för hela överkroppen då man behöver mycket magmuskler för balansen. Och det blir ju träning för axlar, armar och rygg oxå såklart.
Har tyvärr ingen erfarenhet, det bästa tror jag är att provpaddla lite olika och skaffa en som är "rätt" för ens vikt och längd och syfte.
Kajaktiv har ett stort utbud och verkar väldigt erfarna. Och jag skulle tro att om du reggar dig på typ uteliv eller liknande sida och frågar där, får du massor med bra tips. Jag tänkte göra som så.
//M
![]()
Nu är det inga problem med godis, inte med beslutsamhet heller, motivationen är stark (läs: för tajt skinnställ) det bara HÄNDER INGET![]()
Ha!Ja smidighet vore trevligt när det snart är dax att krypa upp på hojen... Och ja: Jag har hört att det finns intensivare typer av jååga.
T.o.m riktigt plågsam... i 40 grader varma rum!
Men all träning måste inte vara svinjobbig, det behövs även sånt här, för att just smörja upp leder osv.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |