Komma i form tråden

Tack!! Tja man börjar ju att komma iform sakta men säkert!! Kommer säkert att komma i mitt skinnställ till våren!!

Tack!! Tja man börjar ju att komma iform sakta men säkert!! Kommer säkert att komma i mitt skinnställ till våren!!

:D Det gor du garanterat...till skillnad fran manga andra *host host*, vars skinnstall alltid krymper under vinterhalvaret... ;)

Har ska iaf bli en "halsans dag" till skillnad fran igar...
De har ju "Lordag" har idag sa vi var ute lite igar och skojade till det ;)
Men idag ska det fysas, da jag nu hamtat mig fran sviterna abody-pumpen i forrgar... :hihi

Last edited:
:) Nya träningen består av rondering nonstopp från 19.00 till ca 03.00
Stegräknaren ska få nya batterier så ska vi se hur långt man går varje natt.
:huvet (missnöjd pga att jag måste in i stan å gå igen:()

:) Nya träningen består av rondering nonstopp från 19.00 till ca 03.00
Stegräknaren ska få nya batterier så ska vi se hur långt man går varje natt.
:huvet (missnöjd pga att jag måste in i stan å gå igen:()

Oj! Det var inte daligt! :tummenupp
Ska bli spannande att hora hur manga steg en san lang runda kan ge! Lar ju bli latt 10.000 steg iaf. Bra Kakan!

Oj! Det var inte daligt! :tummenupp
Ska bli spannande att hora hur manga steg en san lang runda kan ge! Lar ju bli latt 10.000 steg iaf. Bra Kakan!

Ja de borde generera 10.000 steg tycker jag då.
Men fy bubblan vad ont man har :3freak och allt pga en liten jäkla nyckelväska på ca 1,5 kg japp den är ett helt halv kilo lättare än den gamla :3freak :rolleyes:
Aja de som inte dödar härdar säger dom ju :yoparty

Blev ett bra träningspass idag! Hade missat att jag började två tim senare än i vanliga fall, så lyckan blev stor när jag insåg detta faktum och sprang med lätta (:3freak ) steg ner till gymmet där jag hann med 30 min intervall-cykling, 15 min trappmaskin och sen avslutade jag med 35 min intervaller på crosstrainern. :)

Vad skönt det är när man får lite extra-tid att hinna med grejer på, allt känns så mkt skönare när man slipper pressa in träningen.

Hoppas ni haft en bra träningsvecka ni andra med, trevlig helg på er! :banana

Idag kom nya stället från fc-moto, var lättmotiverat att ta sig ned till gymmet, då det sitter kalas överallt, och lite extra kalas runt midjan. :D

10 minuter crosstrainerintervall på halvtuff belastning, och full fart på kroppen, skönt varm och 107 kcal förverkade.
Lite blandade maskiner, latsdrag, adductor, butterfly, benspark, bicepscurl, sittande bröstpress, knäböj med stång, hantlar med lagom lut på bänken och en bunt situps på det.

Avslut med 20 minuter löpband i mitt patenterade endurotempo, 2,97 km och 300 kcal spik exakt igen, 9 knutar är precis min nollpunkt just nu, känns som det bara rullar på.

Trevlig helg svetton! :fyllisar

/J

Last edited:
magkatarr är inte roligt. Men jag släppade mej till styrkelokalen. men tungt var det.

70,5 kg stod vågen på idag. Senast den gjorde det var runt år 2003.

70,5 kg stod vågen på idag. Senast den gjorde det var runt år 2003.

:yoparty

Urk, min är planterad vid 95 - meeen, om gungfläsket byts ut gradvis mot användbart skit så får det vara så. :) Men det vore bra skönt att ha 15 pannor mindre på löpbandet..

5 minuter tittapåfärgsomtorkar (eller cykel...) och 20 minuter löpband, 3,1 km och 312 kcal - och man börjar längta efter upptorkat elljusspår så man får springa ute tidiga mornar'...

/J

:yoparty

Urk, min är planterad vid 95 - meeen, om gungfläsket byts ut gradvis mot användbart skit så får det vara så. :) Men det vore bra skönt att ha 15 pannor mindre på löpbandet..

5 minuter tittapåfärgsomtorkar (eller cykel...) och 20 minuter löpband, 3,1 km och 312 kcal - och man börjar längta efter upptorkat elljusspår så man får springa ute tidiga mornar'...

/J

2006 när vågen stod på närmare 82 kilo så orkade jag inte springa överhuvudtaget. Fick ont i knäna och allt var tungt och jobbigt.
Det har tagit några år men att ha tappat 11,5 kg känns riktigt bra :yoparty
Nu känner man sig fjäderlätt när man springer =)

Längtar också efter härliga vårdagar....håller tummarna för att dom kommer snart.

Storstädning av alla skrymslen i huset måste väl ge lite kaloribortfall?

Långprommis idag, jävligt trött på att cykla :mad:

Skruvade på Racehojen idag, en månad kvar till RR TR lägret i Brno :yoparty

Bra kämpat alla som fortfarande ligger i och flåsar :banana

..kommer.. :D Men det får bli när första vändan tas, det är rent av plågsamt att klä sig i gimpsuiten och INTE få starta pastaraketen. :(

Vad sägs om lite morgonlöpning på gymmet innan frukosten?

/J

Ingen löpning ännu..jag har testat lite på löpband...(ingen succe direkt) väntar på utomhusföre i det fallet.
Men annars har jag varit duktig idag:

- 1000m simning

- senare var jag upp på gymet och spelade lite bänkpress.

Idag löpning 13 km
första 5km på 21:00 ganska bra, tycker jag. medelpuls 173 max 188.

Funderar på att köpa en kajak för att börja träna överkroppen lite, kikat på vkv, de verkar vara bra någon som har erfarenhet?

Idag löpning 13 km
första 5km på 21:00 ganska bra, tycker jag. medelpuls 173 max 188.

Funderar på att köpa en kajak för att börja träna överkroppen lite, kikat på vkv, de verkar vara bra någon som har erfarenhet?

Vet ej, men min kollega bygger träkajaker (som kanske är för fina?) i eskimåmodell... han kanske vill sälja en till dig.

En timme på tortyrcykeln och lite kärringhantlar fick det bli idag, nu kan man sof(f)ta resten av dagen.

Sämpa satan nu ni andra så plir vår snart:banana

Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back