Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag skall köpa gymkort nu..började med att deffa bort 5 kg så jag skulle bli lite motiverad och det blev jag
så nästa vecka kommer jag att gnälla här med muskelvärk och skitmen det skall bli fan så skönt att komma i form o slippa vara fetto
![]()
- det bästa med den här tråden är att man får lite stöd i att andra sliter och jäklas med.
- det bästa med den här tråden är att man får lite stöd i att andra sliter och jäklas med.
Nya springpjuck inhandlade idag, tog lite seriös hjälp och kollade upp mer vad man skall ha, än att snegla på vad som är på reahyllan som man gjort tidigare.
Asics 2130 kom vi fram till skulle fungera bra för mig, högt fotvalv och ingen tendens till pronation (lite breda fötter med) - sitter perfa' och känns som den ger bra support.
Synd bara att man är lite trött i benen, hade gärna provat lite ikväll - men det är hojmek och lite röjning hemma på schemat.
Imorgon klurar jag starkt på att ta ett varv eller 2 ute (Björnön i V:ås troligtvis) ifall solen fortsätter gassa.
/J
Nya springpjuck inhandlade idag, tog lite seriös hjälp och kollade upp mer vad man skall ha, än att snegla på vad som är på reahyllan som man gjort tidigare./J
Efter operationen fick jag en ny spåfunktion i knät, den säger mig att jag troligen kommer vara förkyld imorn... fack!Ont i knätEfter operationen fick jag en ny spåfunktion i knät, den säger mig att jag troligen kommer vara förkyld imorn... fack!
Då är vi 2...DUBBELFACK!

Värt varenda krona...

Den här veckan har det blivit ett yogapass, ett gympass, ett styrkepass hemma i källaren samt 30 till 45 minuters promenad, måndag till fredag.
Imorgon blir det cirka en timmas morgonpromenad.
Hyfsad vecka iallafall.
Såja, lite motivation för tränandet, förra säsongen hade jag en isglass chans i h-vetet att kränga mig i ett raceställ i 56...jag hade 56 på längden, men inte runt mitten och neråt.
TV-bärarposen var inte avsiktlig...vi ber om överseende med det.
Klart gött att få premiärturen idag, och stället kändes gött, väl kallt med all ventilation - men det blir nog riktigt bra det där varma dagarna.
/J

Vilket påminner mig, om att påminna DIG att nu finns det inga ursäkter längre.
På med löparskorna bara..din gamla latmask.
![]()
PS: Och lär er fulquota ordentligt!!![]()
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA