GSXR1100R
The older i get the faster i was
Väl kämpat idag 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Idag är det TR dag, minst en timmes TR annars![]()
JUST DET!!! aNnArS!!!![]()
För min del blir det inte så jävla mycket träning denna vecka!!![]()
Är lite ur fas med hälsan och MÅSTE hålla mig frisk för imorrn drar jag till Sälen. Kommer inte bli friskare där om vi säger så...!!!![]()
![]()
Men kör hårt ni som kan, I will be back!!![]()
Umm...till Sälen åker man för att svettas på brädan offpist, inte för att kröka...ja se fjollträskare.
Själv är man nästan från Sälen med föräldraföreningen boendes däruppe året runt, så man åker hellre ett par mil till och njuter av trevligare åkning i Trysil..
Idag vettifasiken vad det blir, fortfarande tung i kroppen - klurar på att ladda in någon bra ljudbok i musikapparaten och ta en långpromenad på bandet i lite raskt tempo när man nu kom hem lite tidigt?
/J
Umm...till Sälen åker man för att svettas på brädan offpist, inte för att kröka...ja se fjollträskare.
Idag vettifasiken vad det blir, fortfarande tung i kroppen - klurar på att ladda in någon bra ljudbok i musikapparaten och ta en långpromenad på bandet i lite raskt tempo när man nu kom hem lite tidigt?
/J
Men det vet du väl att SPRIT jagar bort det onda!
Så stå på nu i Sälen!![]()
Igår 30 minuters promenad.
Idag 30 minuters löpning.
Årets första löpning i skogen, helt underbart.
My work is done today... 31 km på en timmes sykklande.
Bra jobbat alla som bet ihop och gav järnet idag![]()
Inga vikter, kändes skönt att bara svettas lite - men nu är det spikat ryggläge och sträck-kika på säsong 3 av Dexter tors/fre efter jobbet.
/J
Bra där själv, men nu är det väl snart dags att häckla några stackare som verkar undvika att skriva i denna tråden trots att dom svurit eden.Bra kämpat! Det är ju sjukt trist att cykla![]()
Bra där själv, men nu är det väl snart dags att häckla några stackare som verkar undvika att skriva i denna tråden trots att dom svurit eden.
Kan det vara så att dom ligger med svullångest på sofflocket och vräker i sig semlor på löpande band.
Ni har 24 timmar på er att förklara bort er innan vi skoningslöst kommer att tokhäckla er tills ni gråter.
Det är bra nilax, kör hårt.Min nya diet börjar ge reusltat, yes! Håller jag på så här kommer lilla maggen vara borta till premiärturen mars/april. Har dessutom fått mer energi trots inget sockerintag alls.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |